Het grote PSV nieuws topic

Abubakari

Well-known member
Qua crimineel verleden past ie prima bij Ajax.

vloet.jpg

Het kan altijd erger.

zwammy

Well-known member
Volgensmij hebben ze allebei iemand doodgereden. Maar prima, vloet mag kapot geschoten worden inderdaad.

Fregge

Well-known member
In het kader van 1 april heeft het Philips Stadion de stadion test van VI gewonnen.
Ik zit dus eens voor de grap te vergelijken. Het onderdeel programmaboekjes:

Bij Ajax:
Papier? We hebben toch een mobieltje?

Bij PSV:
Waar is de PSV-flits eigenlijk gebleven? Allesweter Rik Elfrink vertelt ons dat die al jaren geleden ter ziele is gegaan. Je kunt nu digitaal ergens terecht. Noem ons oud, maar dan gaan we liever wat anders op ons schermpje kijken.

Wat willen ze nu?

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel benieuwd naar de pauze act. Was ook een dingetje las ik ergens.

JMD

Well-known member

PSV presenteerde gisteravond het nieuwe uitshirt, en daar zat ook iets met NFT in... Geen idee wat dat is...
Het shirt vind ik er overigens fraai uit zien en dat is het belangrijkste. Ik hou ervan als kleuren van het thuisshirt ook in het uittenue terugkomen, en PSV's thuistenue heeft behalve rood ook zwart, dus veel zwart en rood vind ik dan wel mooi.
Overigens blijf ik voor PSV de mooiste kleur van het uitshirt Philipsblauw vinden...

Fregge

Well-known member
Gewoon karma na hun eerste gewonnen prijs dit seizoen gisteren. Ik zou het er niet op wagen om meer prijzen te pakken. Dadelijk tieft heel dat stadion in elkaar

• Haha
Waarderingen: JMD
Bovenaan