Het grote PSV nieuws topic

stc

Well-known member
Volgens Rik Elfrink (PSV-watcher Eindhovens Dagblad) zet PSV toch vol de kaarten op Van Nistelrooij als trainer met Fred Rutten als rechterhand... Echt, gooi dan direct maar de volgende seizoenen weg en brand direct maar weer een trainer af. Laat Van Nistelrooij toch eerst een club als Groningen, Cambuur e.d. trainen. Een stap hoger dan Jong PSV, maar wel nog in de luwte met de druk minder hoog dan bij een topclub maar wel een plek waar gepresteerd moet worden.
Heb vertrouwen in deze trainer. Slechter dan v Bommel kan het niet. Daarnaast is van Nistelrooij echt geen koekenbakker.
 

JMD

Well-known member
Heb vertrouwen in deze trainer. Slechter dan v Bommel kan het niet. Daarnaast is van Nistelrooij echt geen koekenbakker.
Maar dat dachten we van Bommel ook... Was men ook heel enthousiast over in de jeugd. Maar je ziet elke nieuwe trainer fouten maken, dat is helemaal niet erg, maar die zijn bij (sub)topclubs net minder erg. Cocu, Van Bronckhorst, Van Bommel, allemaal direct bij een topclub begonnen, allemaal een zeer lastig begin gehad. En ook De Boer werd dan 4x kampioen, maar elke Ajacied geeft grif toe dat het spel (en het resultaat qua punten) die jaren flink minder was dan de jaren ervoor en erna. De Boer had alleen de mazzel dat andere clubs veel minder punten haalden. Jol in het seizoen ervoor werd bv 2e met veel meer punten dan De Boer ooit gehaald heeft. En het seizoen met de meeste punten onder De Boer was zijn laatste bij Ajax, en toen werd die 2e.

Ik geloof ook zeker dat Van Nistelrooij een toptrainer kan worden, maar gun hem die tijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ik spelers moet geloven die met hem gewerkt hebben, is hij een zeer goede veldtrainer.

Bij Feyenoord waren ze ook niet blij toen hij vertrok. Al hoewel men er op een bepaald moment ook wel klaar mee was met het wel of niet blijven geleuter van Rutten.
 

Batigoal

Well-known member
Vooropgesteld, Van Nistelrooy is een jeugdheld van me dus dat is balen als hij hoofdtrainer wordt van de sportieve rivaal. Met Schmidt is het gemakkelijk om een hekel aan PSV te hebben. ;)

Of hij het wel of niet in zich heeft om trainer te worden en of dit het juiste moment is om PSV 1 te doen, daar kun je denk ik niets zinnigs over zeggen. Hij is er in ieder geval heel gedreven in en in interviews die ik van hem zag sinds hij trainer is van Jong PSV komt hij wel goed en realistisch over. Daar waar ik bij Van Bommel altijd de indruk kreeg dat die zichzelf gelijk al een goede trainer vond. Maar we zullen zien, want ook op Van Nistelrooy zal druk komen te liggen.

Voor PSV wel prettig dat de trainer van Jong PSV wordt doorgeschoven, omdat in dat team wel een talentvolle lichting speelt. Van Nistelrooy zal serieuze kansen geven aan spelers als Bakayoko, Fofana, Kjolo, Sambo en wellicht die keeper Delanghe. Dat is natuurlijk mooi meegenomen.
 

stc

Well-known member
Maar dat dachten we van Bommel ook... Was men ook heel enthousiast over in de jeugd. Maar je ziet elke nieuwe trainer fouten maken, dat is helemaal niet erg, maar die zijn bij (sub)topclubs net minder erg. Cocu, Van Bronckhorst, Van Bommel, allemaal direct bij een topclub begonnen, allemaal een zeer lastig begin gehad. En ook De Boer werd dan 4x kampioen, maar elke Ajacied geeft grif toe dat het spel (en het resultaat qua punten) die jaren flink minder was dan de jaren ervoor en erna. De Boer had alleen de mazzel dat andere clubs veel minder punten haalden. Jol in het seizoen ervoor werd bv 2e met veel meer punten dan De Boer ooit gehaald heeft. En het seizoen met de meeste punten onder De Boer was zijn laatste bij Ajax, en toen werd die 2e.

Ik geloof ook zeker dat Van Nistelrooij een toptrainer kan worden, maar gun hem die tijd.
Ik denk een combinatie die nu genoemd wordt v Nistelrooy kan helpen in zijn trainerschap.

Hopelijk wordt snel duidelijk wie de nieuwe trainer wordt voor volgend jaar. Er moet namelijk veel gebeuren voor volgend jaar

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
Dit is behoorlijk grensoverschrijdend gedrag, dus ik neem aan dat de mods het enige juiste doen en je verbannen van dit prachtige forum.
Als je op het inmiddels wereldberoemde knopje hebt gedrukt is de kans groot dat ik twee weken off line ben.
Helaas voor jouw zal ik dan een Overmarsje doen en na twee weken er weer zijn en alle Ajacieden minimaliseren op dit geweldige forum door ze naar het Nordicwalking forum te verbannen.
 
Bovenaan