Miramar
Well-known member
Waarom, deze twee waren mijn favoriet afgelopen seizoenAha, ik snap nu opeens waarom jij zo nodeloos kritisch bent op vrijwel elke speler van Feyenoord. Je verwachtingen zijn gewoon veel te hoog.
Laatst bewerkt:
Waarom, deze twee waren mijn favoriet afgelopen seizoenAha, ik snap nu opeens waarom jij zo nodeloos kritisch bent op vrijwel elke speler van Feyenoord. Je verwachtingen zijn gewoon veel te hoog.
Sommige letters zitten niet op mijn toetsenbord.Gezien hij de naam van Szymanski verkeerd schrijft zal hij hem net zo hoog hebben zitten als Kökçü. Dan ligt het verwachtingspatroon juist ergens op de bodem van de Maas.

Als jij pas tevreden bent met Stengs als hij het net zo goed gaat doen als Kokcu en Szymanski samen, dan ben je jezelf enkel aan het voorbereiden op teleurstelling.Waarom, deze twee waren mijn favoriet afgelopen seizoen
Van mij niet. Aanvaardbaar voetbal en misschien een prijs goed zat.Dus als jullie de triple niet winnen dan mag Slot eruit begrijp ik.
Misschien verwacht ik teveel dankzij al die goede berichten over Stengs vanuit België door kenners ...Als jij pas tevreden bent met Stengs als hij het net zo goed gaat doen als Kokcu en Szymanski samen, dan ben je jezelf enkel aan het voorbereiden op teleurstelling.
Hij is zonder meer een goeie speler, maar twee belangrijke spelers in je eentje vervangen dat kan niemand.Misschien verwacht ik teveel dankzij al die goede berichten over Stengs vanuit België door kenners ...
Sommige letters zitten niet op mijn toetsenbord.![]()
Als ie het net zo doet als Schimanski en Kokcü samen ben ik tevreden.
Ieder het zijne.
David Connolly
Dus als jullie de triple niet winnen dan mag Slot eruit begrijp ik.
Wow, echt een toptransfer, als ie tegenvalt mogen wij hem dan alsjeblieft![]()
ah ok, 3 prijzen of minder is dus een afgang.Ik neem aan dat we ook de CL gaan winnen, dus dan kom ik op minimaal vier prijzen.
Danillo(of hoe schrijf je dat) is naar Rangers voor 6 miljoen.
Myron Boadu ?
Alsjeblieft niet. Maar dan ook echt niet.Myron Boadu ?
Voor Boadu heb ik geen analyses nodig. Die is niet van positie veranderd en heeft ook geen volledig seizoen gespeeld bij een topclub in België. Hij heeft de bank warm gehouden in Monaco en zou bij Feyenoord precies hetzelfde komen doen als wat hij bij AZ deed: in 8 van de 10 wedstrijden totaal afwezig zijn, heel hard achter ballen aan rennen en er af en toe per ongeluk eentje inschoppen.Ik weet mij nog wel een goede goal te herinneren bij Jong Oranje door het drukzetten. Even de analyses afwachten ;-).