Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Alle posities dubbel bezet, dus ik verwacht tenzij mutaties geen verdediger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor een reservespits ook wel een aantrekkelijk plaatje. Danilo speelde vorige seizoen in 48 wedstrijden ruim 2.000 minuten. Dus zo’n Ueda hoeft zich niet druk te maken dat hij geen speeltijd gaat krijgen. Mooi een jaartje doorgroeien en volgend jaar Gimenez uitzwaaien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Bever moet schijnbaar iedere dag verplicht zijn quotum halen aan berichten. Inmiddels weet hij zelfs de dag van de presentatie van Stengs niet goed te voorspellen…

Als onze Kroaat zou komen heb je inclusief Sauer en exclusief Stengs al zes buitenspelers.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Bever moet schijnbaar iedere dag verplicht zijn quotum halen aan berichten. Inmiddels weet hij zelfs de dag van de presentatie van Stengs niet goed te voorspellen…
Dat was de Telegraaf die het over donderdag had. Maar goed, het is ook allemaal best verwarrend wie nou wat zegt.
 

Miramar

Well-known member
De Bever moet schijnbaar iedere dag verplicht zijn quotum halen aan berichten. Inmiddels weet hij zelfs de dag van de presentatie van Stengs niet goed te voorspellen…

Als onze Kroaat zou komen heb je inclusief Sauer en exclusief Stengs al zes buitenspelers.
Dan kunnen Wålemark en Dilrosun zeker weg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet waarom de Bever niet gewoon eens luistert naar wat Slot te vertellen heeft. Zelfs na een vertrek lijkt mij Isaksen erbij wat duur.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van mij hoeft Jahanbakhsh nooit meer weg. Laat hem maar blijven tot hij met voetbalpensioen gaat en geef hem daarna een plekje als trainer in de jeugdopleiding. Er is voetbaltechnisch echt genoeg op hem aan te merken en het is niet voor niets dat hij geen vaste basisplaats heeft. Maar ik heb er zoveel respect voor hoe hij zich opstelt, ongeacht zijn rol in het elftal. Je ziet hem nooit verzaken, altijd op een positieve manier bezig met het team en zijn medespelers. Vriendelijk woordje ook voor alles en iedereen, van het mediateam tot de buschauffeur. De vriendschap met Marciano, ondanks alle spanningen tussen die culturen. Hij kon al in januari gaan cashen en heeft sindsdien van over de hele wereld aanbiedingen gekregen om een veelvoud te gaan verdienen dan hij bij Feyenoord doet, maar hij blijft vooralsnog gewoon.

Dit zijn kortom de belangrijkste spelers in de kleedkamer. Als hij buitenspeler bij Feyenoord bent en je hebt een basisplaats, dan kun je geen moment verzaken met iemand als Jahanbakhsh erbij. Want die verzaakt sowieso niet, dus als jij het een keer laat lopen dan pakt hij zijn kans. Maar ook als je een jonge speler uit het buitenland bent en je komt net aan bij Feyenoord, is hij de eerste die je welkom heet en je op je gemak stelt. Misschien is hij op dit moment wel mijn favoriete speler in de selectie. Ondanks dat ik hem ook vaak vervloek om zijn spel, haha.
 

Hankie

Well-known member
Van mij hoeft Jahanbakhsh nooit meer weg. Laat hem maar blijven tot hij met voetbalpensioen gaat en geef hem daarna een plekje als trainer in de jeugdopleiding. Er is voetbaltechnisch echt genoeg op hem aan te merken en het is niet voor niets dat hij geen vaste basisplaats heeft. Maar ik heb er zoveel respect voor hoe hij zich opstelt, ongeacht zijn rol in het elftal. Je ziet hem nooit verzaken, altijd op een positieve manier bezig met het team en zijn medespelers. Vriendelijk woordje ook voor alles en iedereen, van het mediateam tot de buschauffeur. De vriendschap met Marciano, ondanks alle spanningen tussen die culturen. Hij kon al in januari gaan cashen en heeft sindsdien van over de hele wereld aanbiedingen gekregen om een veelvoud te gaan verdienen dan hij bij Feyenoord doet, maar hij blijft vooralsnog gewoon.

Dit zijn kortom de belangrijkste spelers in de kleedkamer. Als hij buitenspeler bij Feyenoord bent en je hebt een basisplaats, dan kun je geen moment verzaken met iemand als Jahanbakhsh erbij. Want die verzaakt sowieso niet, dus als jij het een keer laat lopen dan pakt hij zijn kans. Maar ook als je een jonge speler uit het buitenland bent en je komt net aan bij Feyenoord, is hij de eerste die je welkom heet en je op je gemak stelt. Misschien is hij op dit moment wel mijn favoriete speler in de selectie. Ondanks dat ik hem ook vaak vervloek om zijn spel, haha.
Korter, maar eens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lastig te zeggen. Hij heeft absoluut talent, dat hebben we ook kunnen zien in de minuten dat hij meedeed. Maar ik heb het idee dat hij nogal een timide jongen is, waarvan ik me afvraag of hij wel helemaal kan aarden hier in Nederland. Feyenoord laat best veel beelden achter de schermen zien, ook deze week weer op het trainingskamp. En dan zie je hem toch een beetje buiten de groep vallen en enkel met Marcos Lopez optrekken.

Ik hoop wel dat hij er dit seizoen doorheen gaat komen, want dan heb je potentieel goud in handen. Hij heeft een prachtige functionele techniek, veel diepgang en een neusje voor de goal.
Dit verhaal is trouwens gisteravond bevestigd door Slot. Bullaude heeft het lastig om te aarden in Nederland en gaat deze zomer verhuurd worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan