Laatste seizoen AZ scoorde hij er vijf tegen Feyenoord en daarbuiten nog tien met name tegen het rechterrijtje. Neemt niet weg dat ook Boadu wellicht het ooit beter gaat doen. Ik vraag mij af of Boadu nou heel veel beter of slechter is dan een Danilo en of daar nou heel veel meer of minder rek nog inzit als een Van Hooijdonk. Alleen financieel vind ik het geen interessante optie. Niet goedkoper dan Stengs, maar wel meer risico. Ik heb liever iets meer exotisch.
Stengs is het uiteraard fijn dat hij gewoon afgelopen seizoen belangrijk is geweest. Maar die kan je op zich ook op basis van de eredivisie wel beoordelen als buitengewoon begenadigd voetballer. Alleen net als toen is ook nu nog steeds het rendement een dingetje. Scheelt wel dat hij fysiek iig weer stappen heeft gezet.
Stengs is het uiteraard fijn dat hij gewoon afgelopen seizoen belangrijk is geweest. Maar die kan je op zich ook op basis van de eredivisie wel beoordelen als buitengewoon begenadigd voetballer. Alleen net als toen is ook nu nog steeds het rendement een dingetje. Scheelt wel dat hij fysiek iig weer stappen heeft gezet.