Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Laatste seizoen AZ scoorde hij er vijf tegen Feyenoord en daarbuiten nog tien met name tegen het rechterrijtje. Neemt niet weg dat ook Boadu wellicht het ooit beter gaat doen. Ik vraag mij af of Boadu nou heel veel beter of slechter is dan een Danilo en of daar nou heel veel meer of minder rek nog inzit als een Van Hooijdonk. Alleen financieel vind ik het geen interessante optie. Niet goedkoper dan Stengs, maar wel meer risico. Ik heb liever iets meer exotisch.

Stengs is het uiteraard fijn dat hij gewoon afgelopen seizoen belangrijk is geweest. Maar die kan je op zich ook op basis van de eredivisie wel beoordelen als buitengewoon begenadigd voetballer. Alleen net als toen is ook nu nog steeds het rendement een dingetje. Scheelt wel dat hij fysiek iig weer stappen heeft gezet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weer een nieuwe in de transferlingo. Waarschijnlijk is het nog steeds de oude betekenis van 30% doorverkooppercentage. Dus ofwel van de volgende transfersom ofwel over de winst.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niet zo’n handige timing. Wel langzamerhand tijd om die transfer af te ronden. Over anderhalve week spelen we al tegen PSV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel bizar hoe de selectie echt conform beleid is samengesteld. Bijna alles in de range van 22-25 jaar. Oud genoeg dat men als het goed is minder snel door de ondergrens gaat en jong genoeg om er straks nog wat aan over te houden. De ideale leeftijd range qua prestaties is het natuurlijk niet, maar financieel gezien wel een verstandig compromis.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ayase Ueda heeft volgens VI zijn zinnen gezet op een transfer naar Feyenoord, ondanks concrete interesse van oa Sevilla en Sporting Portugal.

Ik ken deze speler al een tijdje van naam, via iemand die ik van twitter ken en die veel schrijft over Japanse voetballers. Hij zag in Ueda al een versterking voor Feyenoord toen hij nog in Japan speelde. Schijnt een echte afmaker te zijn, met goeie loopacties, een behoorlijke sprongkracht en dodelijk is in de zestien. Ook is het een aanvaller die veel vuile meters maakt en dus prima mee moet kunnen in het drukzetten.

Zijn verbeterpunten liggen duidelijk bij het meevoetballen. Daar blinkt hij absoluut niet in uit, wat regelmatig tot onnodig balverlies leidt.
 

Batigoal

Well-known member
Ayase Ueda heeft volgens VI zijn zinnen gezet op een transfer naar Feyenoord, ondanks concrete interesse van oa Sevilla en Sporting Portugal.

Ik ken deze speler al een tijdje van naam, via iemand die ik van twitter ken en die veel schrijft over Japanse voetballers. Hij zag in Ueda al een versterking voor Feyenoord toen hij nog in Japan speelde. Schijnt een echte afmaker te zijn, met goeie loopacties, een behoorlijke sprongkracht en dodelijk is in de zestien. Ook is het een aanvaller die veel vuile meters maakt en dus prima mee moet kunnen in het drukzetten.

Zijn verbeterpunten liggen duidelijk bij het meevoetballen. Daar blinkt hij absoluut niet in uit, wat regelmatig tot onnodig balverlies leidt.
Feyenoord is lekker bezig! Knap hoor. Als PSV en Ajax niet gauw in actie komen wordt het een saai seizoen. ;)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord is lekker bezig! Knap hoor. Als PSV en Ajax niet gauw in actie komen wordt het een saai seizoen. ;)
We moeten Ivanusec en Ueda nog wel 'even' definitief binnenhalen. Maar zodra dat gelukt is, ben ik zeer content met de selectie die er staat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Of het genoeg is voor de prijzen hangt af wat Ajax en PSV gaan doen, maar je hebt zelf binnen de mogelijkheden wel redelijk het maximale gedaan dan.
 
Bovenaan