Het grote Feyenoord transfertopic

De Wolf

Well-known member
Berghuis is binnen, Verdonk wordt verhuurd aan NEC en Heerenveen heeft Woudenberg overgenomen.

Daarnaast Van Persie is nog afwachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De geruchten van vandaag waren andermaal Van Persie, Limbombe en Krul. Ze hebben alle drie in de eredivisie gespeeld, dus het zou kunnen kloppen. Ik ben benieuwd welke namen morgen voorbij gaan komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Snap ik. De bank van Feyenoord lijkt mij voor Krul echter geen goede carri?re planning.
 

De Wolf

Well-known member
Gewoon een keeper van een jaar of 34 die het niet erg vind om op de tribune te zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens een Zweedse krant is Heerenveen akkoord met Metz, Benfica en Feyenoord over Larsson. Woord nu aan de speler zelf. Laat maar komen hoor!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het een erg naar ventje als ik het zo vanaf de zijlijn heb mogen aanschouwen. Erg vervelend hoe hij met SC Heerenveen is omgegaan. Jarenlang in interviews roepen dat je weg wil. Daarnaast heeft hij of gezondheidsproblemen of de Sanchez factor.
 

Mario

Well-known member
Ik vind het een erg naar ventje als ik het zo vanaf de zijlijn heb mogen aanschouwen. Erg vervelend hoe hij met SC Heerenveen is omgegaan. Jarenlang in interviews roepen dat je weg wil. Daarnaast heeft hij of gezondheidsproblemen of de Sanchez factor.

Prima aanwinst voor Feyenoord dus :duim:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klasse aankoop. De man brengt creativiteit, goals en assists. Ben alleen wel benieuwd waar hij gaat spelen. Berghuis en Boetius lijken me onomstreden. Maar goed, concurrentie is alleen maar goed.
 

JMD

Well-known member
Klasse aankoop. De man brengt creativiteit, goals en assists. Ben alleen wel benieuwd waar hij gaat spelen. Berghuis en Boetius lijken me onomstreden. Maar goed, concurrentie is alleen maar goed.

Zeker. En verder kan het ook geen kwaad om ook een 'sterke bank' te hebben. Zeker aangezien Feyenoord tot de winterstop continu ook midweeks speelt kan dat geen kwaad.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een koopclub.

Nogal. Maar boeit me vrij weinig met aankopen van dit kaliber. Fantastische transferzomer van Feyenoord, kan echt niet anders zeggen. Allemaal jonge, zeer talentvolle spelers, met toch ook al aardig wat ervaring.
 

Marinos

Well-known member
Hoeveel heeft Feyenoord deze zomer uitgegeven/binnen gekregen? En is het verantwoord? No offence, puur gezien de financi?le situatie van een aantal jaar geleden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoeveel heeft Feyenoord deze zomer uitgegeven/binnen gekregen? En is het verantwoord? No offence, puur gezien de financi?le situatie van een aantal jaar geleden.

Warner Hahn 0,5 miljoen
Lucas Woudenberg 0,7 miljoen
Eljero Elia 1,1 miljoen
Rick Karsdorp 14 miljoen
Terence Kongolo 15 miljoen.

Totaal 31,3 miljoen

Jean-Paul Boetius 1,5 miljoen
Sofyan Amrabat 4 miljoen
Jeremiah St. Juste 4,8 miljoen
Ridgeciano Haps 6 miljoen
Steven Berghuis 6,5 miljoen
Sam Larsson 7 miljoen

Totaal 29,8 miljoen


Bedragen komen van transfermarkt.de.
 
Bovenaan