Het is nog even afwachten wat er de komende 2 weken gaat gebeuren op de transfermarkt, maar Feyenoord is denk ik voor het eerst in veel jaar titelkandidaat nummer 1.
Mwa, Ajax was bij vlagen erg goed in Nice. Als die zich het hele seizoen op de eredivisie mogen gaan concentreren, dan kan dat best werken. Uiteindelijk draait het allemaal om je punten pakken. Zelfs PSV heeft een ploeg die dat kan. De rest van de eredivisie stelt nou eenmaal weinig voor.
Bij Feyenoord ziet het middenveld en de aanval er wel weer goed uit. Al blijf ik erbij dat de komst van Van Persie het af moet maken.
Achterin weet ik het niet. Vorig seizoen moesten Karsdorp en Kongolo ook veelvuldig met hun snelheid Botteghin en Van der Heijden hun traagheid compenseren. Diks heeft het iig te druk met zichzelf, dus ik hoop dat Nieuwkoop snel terug is. Al ging het tegen FC Twente al iets minder slecht met Diks. Haps is ook gewoon nieuw op een niveautje hoger. De verdedigende klasse van Kongolo zal hij vermoedelijk niet hebben.