Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is niet verkeerd. Van Persie zal in de Eredivisie nog best van waarde kunnen zijn a la Huntelaar. Wat vind jij ervan?

Ik sta er een beetje dubbel in. De naam Van Persie is geweldig. En ik denk ook zeker wel dat hij nog van waarde kan zijn. Anderzijds werd ik absoluut niet vrolijk van wat ik de afgelopen anderhalf jaar van hem gezien heb. Bovendien speelt onze beste speler op zijn positie, dus waar moet Van Persie gaan spelen? Maar goed, eigenlijk ruilen we Kramer nu in voor Van Persie. En dat is natuurlijk alleen maar positief.

Pascallovic

Well-known member
Als ie fit en zich kan schikken in een rol waarin hij niet op zijn favoriete positie speelt, dan is hij een versterking. Hij is wel al een tijdje aan het aftakelen, dus hoe goed hij nog is, moet blijken. Voor de Eredivisie redt ie het op basis van talent wel. Tot wanneer tekent ie?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ie fit en zich kan schikken in een rol waarin hij niet op zijn favoriete positie speelt, dan is hij een versterking. Hij is wel al een tijdje aan het aftakelen, dus hoe goed hij nog is, moet blijken. Voor de Eredivisie redt ie het op basis van talent wel. Tot wanneer tekent ie?

Nog niet bekend. Morgen keuring en ik vermoed maandag presentatie. Maar als ik zou moeten gokken, lijkt me anderhalf jaar het meest logisch.

JFK

Well-known member
Ik ben er wel blij mee.
Je gaat er t.o.v. Kramer er in ieder geval op vooruit.

De Groene Scout

Well-known member
Kramer onge?nteresseerd op de bank met een kroketje of van Persie kunnen brengen als het moeilijk gaat.
Ja, dan is het een verbetering, maar ik verwacht er geen wonderen meer van.

gevegt

Well-known member
Dat is inderdaad een behoorlijk minpuntje. Ik hoop maar dat deze gok goed uitpakt.
Maar voor erbij kan je hem prima hebben lijkt mij.

Als hij maar niet gefrustreerd raakt door het erbarmelijke niveau van zijn medespelers en tegenstanders.

Unregistere

Well-known member
Dit is toch schitterend? Een echte liefhebber en vast nog eerzuchtig genoeg om er wat van te maken. Mooi hoor!

Susa

New member
Ik snap er eerlijk gezegd niet veel van.

Jones keepte behoorlijk slecht de afgelopen maanden maar is blijkbaar dan nog beter dan Vermeer. Het zal allemaal wel...

Unregistere

Well-known member
Las vandaag dat Gio de beslissing had genomen na uitvoerig overleg met keeperstrainer Khalid Benlahsen. Verrassend is het wel. Misschien willen ze de weg vrij maken voor Bijlow? Al lijkt me dat nog wat vroeg en is het misschien juist verstandig om die een jaartje bij een club in de eredivisie te stallen.

Pascallovic

Well-known member
Ik denk dat een hoop mensen het wel hadden begrepen als Gio Vermeer eerste keeper gemaakt had. Aan de andere kant deed Jones het in december weer redelijk, dus valt er ook wel iets voor te zeggen dat je hem laat staan. Zeker wetende dat Gio erg loyaal richting zijn basisploeg is. Dat Vermeer vervolgens weigert een helft te spelen tegen FC Luzern en nu weg wil dat vind ik weer erg onprofessioneel.

Max

Administrator
Forumleiding
Onbegrijpelijke beslissing op basis van de eerste seizoenhelft. Al zag je wel teken van herstel de laatste maand.

Bovenaan