Het grote Feyenoord transfertopic

Fenerium

Member
Van Persie komt wel terug ja. Is het niet in de winterstop, dan wel in de zomer als hij transfervrij is. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn. Hij is altijd ??n van mijn favoriete spelers geweest, maar volgens mij is hij tegenwoordig niet in staat meer om 90 minuten te spelen. En beperkt hij zich in de wedstrijd bovendien tot ordinair balletjes afwachten.

Dat heb je heel goed, het liefst gewoon in de winterstop, RVP heeft een fortuin gekost.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ayoub komt komende zomer zeer waarschijnlijk transfervrij over van Utrecht. Is toch weer twee doelpunten per seizoen erbij op ons al veel scorende middenveld.

Max

Administrator
Forumleiding
Volgend jaar een zesmansmiddenveld met Vilhena, Amrabat, Ayoub, El Ahmadi, Tapia en Toornstra.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou me niks verbazen als die ook gewoon komt. Van Geel en Gio <3 middenvelders zonder scorend vermogen.

En zonder diepgang. Dit seizoen al met drie middenvelders zonder diepgang en scorend vermogen ge?xperimenteerd en volgend seizoen gewoon kijken of het met vier of vijf van dat soort types beter gaat.

Batigoal

Well-known member
Wellicht dat El Ahmadi en Tapia bij een goed WK vertrekken? Vilhena zal ook niet eeuwig blijven.

Jamel

Administrator
Forumleiding
En nu ook de bevestiging van AD, Telegraaf en VI: Ayoub vanaf komende zomer speler van Feyenoord. Is vandaag medisch gekeurd en tekent eerdaags een vierjarige verbintenis.

Jamel

Administrator
Forumleiding
715-0.jpg

Welkom! :duim:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is hij een aanwinst? Ik volg eigenlijk alleen Feyenoord en geen andere club's.

Ik denk het wel. Hij is nu al een paar jaar de sterkhouder van FC Utrecht. Een technisch vaardige speler, met oog voor de steekpass en ook erg goed in de duels (na El Ahmadi de speler die de middenvelder met de meeste balveroveringen van de eredivisie). Speelde tegen Zenit uitstekend, maar is nog wel wisselvallig. Grootste nadeel is zijn scorend vermogen en dan vooral het gebrek daaraan. Maar transfervrij vind ik het de gok meer dan waard, mits Vilhena van de zomer verkocht wordt.

MWLC

Well-known member
Dan lijkt het volgens mij een verbeterde versie van Karim. Vind Karim niet heel technisch en maar vrij weinig met steekpasses gooien. Dus de duels aangaan en weinig scoren hebben ze allebei. Weet ff niet uit me hoofd hoe oud Karim is,(zoek dat later wel op) maar die kan/gaat volgens mij ook niet al te lang meer door. En wat Tony betreft,ben nog nooit fan van hem geweest,dus als die weggaat zal ik er geen traan om laten. Al speelt hij de laatste tijd wel wat beter.

Bovenaan