Het grote Feyenoord transfertopic

Miramar

Well-known member
Gezien hij de naam van Szymanski verkeerd schrijft zal hij hem net zo hoog hebben zitten als Kökçü. Dan ligt het verwachtingspatroon juist ergens op de bodem van de Maas.
Sommige letters zitten niet op mijn toetsenbord.
En daarbij waren het er maar vier of zo die ik niet zo hoog heb zitten. Geertruida onder andere. Ieder het zijne.
 

Miramar

Well-known member
Als jij pas tevreden bent met Stengs als hij het net zo goed gaat doen als Kokcu en Szymanski samen, dan ben je jezelf enkel aan het voorbereiden op teleurstelling.
Misschien verwacht ik teveel dankzij al die goede berichten over Stengs vanuit België door kenners ...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Myron Boadu ?
Alsjeblieft niet. Maar dan ook echt niet.

Jammer dat Danilo alweer vertrekt. Heeft zeker zijn waarde wel gehad. Al vond ik hem als basisspeler wel tekort komen. Dus op zich geeft het wel mogelijkheden om een talentvollere spits te halen, die je een jaartje kunt laten rijpen in de schaduw van Gimenez.

En nee, GEEN BOADU!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet mij nog wel een goede goal te herinneren bij Jong Oranje door het drukzetten. Even de analyses afwachten ;-).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet mij nog wel een goede goal te herinneren bij Jong Oranje door het drukzetten. Even de analyses afwachten ;-).
Voor Boadu heb ik geen analyses nodig. Die is niet van positie veranderd en heeft ook geen volledig seizoen gespeeld bij een topclub in België. Hij heeft de bank warm gehouden in Monaco en zou bij Feyenoord precies hetzelfde komen doen als wat hij bij AZ deed: in 8 van de 10 wedstrijden totaal afwezig zijn, heel hard achter ballen aan rennen en er af en toe per ongeluk eentje inschoppen.
 
Bovenaan