Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Valt overigens dat al die zogenaamde insiders of het nou Feyenoord of PSV insiders of wat dan ook zijn, allemaal een erg vermoeiende manier van zichzelf uitdrukken hebben. Een beetje die Fabrizio Romano kopiëren. Je zou bijna luchtverplaatser Gouka gaan waarderen.
 

Miramar

Well-known member
Valt overigens dat al die zogenaamde insiders of het nou Feyenoord of PSV insiders of wat dan ook zijn, allemaal een erg vermoeiende manier van zichzelf uitdrukken hebben. Een beetje die Fabrizio Romano kopiëren. Je zou bijna luchtverplaatser Gouka gaan waarderen.
De zogenaamde insiders worden opgetrommeld door nieuwsgeile sites. Igor Kornneev, Bert Konterman en zelfs David Connolly moeten schijnbaar weer wat zeggen. Nu Ben Wijnstekers en Frank Masmeijer nog.....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jaartje Paixao wegwijs maken, Gimenez een paar maanden gunnen om te acclimatiseren en voor 7 miljoen vertrekken.

Danilo transfervrij ophalen bij Ajax heeft ons absoluut geen windeieren gelegd. :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een goede jongen in de groep en de eerste maanden erg productief. Langertermijn niet echt de potentie om door te groeien. Dus op zich niet rampzalig dat hij verder kijkt. Wel nu zeer urgent dat er een spits komt.
 

Miramar

Well-known member
Als die zeikezel zijn gemak houdt dan is wat mij betreft Van Hooijdonk wel een optie om tweede spits te spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb denk ik liever die Ueda van Cercle, maar Van Hooijdonk ontwikkelt zich van jaar tot jaar best aardig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stengs linkt men maar weer eens aan Feyenoord. Goede voetballer, maar heel weinig rendement. We hebben nu juist goals en assists nodig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die speelde vorig jaar uitstekend bij Antwerp.

Het is ook een hele goede voetballer. Zou ook de benodigde creativiteit brengen. Alleen met 1 goal en 6 blijft de productie zelfs in een uitstekend seizoen toch achter. Was zijn manco bij AZ ook al.

Tenzij Feyenoord het geheim weet waardoor Stengs wel productiever kan worden, vind ik het een onverstandige aankoop.
 

Miramar

Well-known member
Het is ook een hele goede voetballer. Zou ook de benodigde creativiteit brengen. Alleen met 1 goal en 6 blijft de productie zelfs in een uitstekend seizoen toch achter. Was zijn manco bij AZ ook al.

Tenzij Feyenoord het geheim weet waardoor Stengs wel productiever kan worden, vind ik het een onverstandige aankoop.
Slot maakte van Dessers en Idrissi ook redelijke eredivisie voetballers
 

Max

Administrator
Forumleiding
Slot maakte van Dessers en Idrissi ook redelijke eredivisie voetballers

Maar die hadden in eerdere fases van hun carrière wel al rendement. Maar goed, Slot kan er wellicht wel weer wat meer uithalen. Ik zie dat het bij AZ ook beter was dan ik dacht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben er ook blij mee. In de eerste plaats omdat we hem kopen, waar we in het verleden dit soort jongens eerder op huurbasis zouden halen.

Stengs brengt met zijn passing en dribbels de broodnodige creativiteit op het middenveld. Ik ben het absoluut met Max eens dat er twijfels zijn rondom zijn rendement. Maar ik vind hem wel echt een speler die we nu missen. Ik denk dat hij typisch zo'n speler is die ervoor gaat zorgen dat het voor andere spelers makkelijker wordt om in scoringspositie te komen, waarmee uiteindelijk toch het rendement in de aanval omhoog gaat ten opzichte van hoe we er nu voor staan.
 

JFK

Well-known member
Heb je hem afgelopen seizoen veel zien spelen bij Antwerp? En zo ja, wat viel je zoal op aan zijn spel daar?
Hij speelde op het middenveld en hij strooide met steekpassjes waarbij je vingers bij kon aflikken.
Zijn techniek in combinatie met zijn spelinzicht is echt een puur genot om naar te kijken. Je hebt meer aan Stengs dan aan Symanski.
 
Bovenaan