De zogenaamde insiders worden opgetrommeld door nieuwsgeile sites. Igor Kornneev, Bert Konterman en zelfs David Connolly moeten schijnbaar weer wat zeggen. Nu Ben Wijnstekers en Frank Masmeijer nog.....Valt overigens dat al die zogenaamde insiders of het nou Feyenoord of PSV insiders of wat dan ook zijn, allemaal een erg vermoeiende manier van zichzelf uitdrukken hebben. Een beetje die Fabrizio Romano kopiëren. Je zou bijna luchtverplaatser Gouka gaan waarderen.
Ueda wordt eerste spits. Gimenez zal verkassen naar Milaan.Ik heb denk ik liever die Ueda van Cercle, maar Van Hooijdonk ontwikkelt zich van jaar tot jaar best aardig.
Die speelde vorig jaar uitstekend bij Antwerp.Stengs linkt men maar weer eens aan Feyenoord. Goede voetballer, maar heel weinig rendement. We hebben nu juist goals en assists nodig.
Die speelde vorig jaar uitstekend bij Antwerp.
Slot maakte van Dessers en Idrissi ook redelijke eredivisie voetballersHet is ook een hele goede voetballer. Zou ook de benodigde creativiteit brengen. Alleen met 1 goal en 6 blijft de productie zelfs in een uitstekend seizoen toch achter. Was zijn manco bij AZ ook al.
Tenzij Feyenoord het geheim weet waardoor Stengs wel productiever kan worden, vind ik het een onverstandige aankoop.
Slot maakte van Dessers en Idrissi ook redelijke eredivisie voetballers
Heb je hem afgelopen seizoen veel zien spelen bij Antwerp? En zo ja, wat viel je zoal op aan zijn spel daar?Stengs is echt een geweldige aanwinst.
Hier ben ik echt superblij mee.
Hij speelde op het middenveld en hij strooide met steekpassjes waarbij je vingers bij kon aflikken.Heb je hem afgelopen seizoen veel zien spelen bij Antwerp? En zo ja, wat viel je zoal op aan zijn spel daar?