Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Ergens wel opvallend dat het budget er op zich wel is, maar dat het nog erg trekken en duwen is om een transfer voor elkaar te boksen. Al was er eerst nog onduidelijkheid rondom Szymanski.
 

Eef de Kip

Well-known member
Logisch toch? Iedereen vraagt de hoofdprijs, Feyenoord speelt CL dus heeft geld zat, denkt iedereen, dus worden er voor normale spelers belachelijke bedragen betaald
 

Abubakari

Well-known member
Elke transfer is toch trekken en duwen? Tenzij je bij PEC Zwolle winkelt, maar verder is het volgens mij altijd een hele strijd van er zoveel mogelijk uit willen halen versus zo goedkoop mogelijk willen kopen.
Zie ook Man utd toen ze Antony wilden kopen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb het idee dat het bij de volledige top 3 moeizaam gaat om gewilde targets binnen te halen. Het is zo rustig op de markt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb het idee dat het bij de volledige top 3 moeizaam gaat om gewilde targets binnen te halen. Het is zo rustig op de markt.

Nou ja Feyenoord voor de opening van de transfermarkt Zerrouki en PSV tijdens Lang en Pepi. Maar verder is het toch stilte voor de storm. Feyenoord wil nog echt twee directe versterkingen voor de basis halen. PSV en Ajax hebben wellicht zelfs meer ambitie dan twee.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met het risico dat dit terug in mijn gezicht slaat: het zou me verbazen als Gimenez gaat. Als ik de afgelopen maanden heb gezien hoe standvastig Te Kloese zich heeft uitgesproken over een mogelijk vertrek van Slot en hoe zelfs lang dienende spelers als Geertruida en Bijlow niet voor bodemprijzen weg mogen, dan moet er volgens mij echt een astronomisch bod komen om Gimenez weg te kopen. Hij heeft nog een langer contract dan die eerder genoemde twee en lijkt me een soort persoonlijk project van Te Kloese, gelet op diens achtergrond. Die wil denk ik koste wat kost met Gimenez de Champions League in. En het voordeel is ook dat Gimenez zelf ook zegt te willen blijven.

Ik denk zomaar dat geïnteresseerde clubs die onder de 50 miljoen bieden niet eens aan tafel komen. Is hij dat waard? Nee, tuurlijk niet. Maar er spelen veel meer belangen om Gimenez in de Kuip te houden. Hij verkoopt bijvoorbeeld hoogstpersoonlijk het merk Feyenoord in Mexico. Dat is op de lange termijn ook een hoop waard. Zeker nu er met Castore wél Feyenoordshirts in Mexico kunnen worden verkocht, in tegenstelling tot vorig seizoen.

Of hij vertrekt volgende week naar Atletico Madrid voor 30 miljoen, dat kan natuurlijk ook.
Te Kloese bevestigt dit verhaal vandaag dus.
 

Eef de Kip

Well-known member
Yup, tot Tottenham echt komt met 40 miljoen en Jimenez zijn kont tegen de krib gooit omdat hij 5 keer zoveel kan verdienen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zelf gister niet kunnen kijken, maar ik lees dat mensen die wel hebben gekeken wederom allerminst overtuigd waren van Ivanusec. Ik weet het niet hoor, begin me steeds meer af te vragen of dit de absolute versterking is waar we naar op zoek zijn.
 

Miramar

Well-known member
Als Feyenoord een miskoop van 10 miljoen begaat ben je weer terug bij af en moet je weer beknibbelen.
 

Batigoal

Well-known member
2 miljoen, dus dat valt wel mee.
Ik zie het nu. Ik had in mijn hoofd dat hij juist één van de duurdere aankopen was en vond het gek dat hij zo weinig speelde. Maar dan valt het wel mee inderdaad. Wel eentje voor de toekomst of valt dat tegen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie het nu. Ik had in mijn hoofd dat hij juist één van de duurdere aankopen was en vond het gek dat hij zo weinig speelde. Maar dan valt het wel mee inderdaad. Wel eentje voor de toekomst of valt dat tegen?
Lastig te zeggen. Hij heeft absoluut talent, dat hebben we ook kunnen zien in de minuten dat hij meedeed. Maar ik heb het idee dat hij nogal een timide jongen is, waarvan ik me afvraag of hij wel helemaal kan aarden hier in Nederland. Feyenoord laat best veel beelden achter de schermen zien, ook deze week weer op het trainingskamp. En dan zie je hem toch een beetje buiten de groep vallen en enkel met Marcos Lopez optrekken.

Ik hoop wel dat hij er dit seizoen doorheen gaat komen, want dan heb je potentieel goud in handen. Hij heeft een prachtige functionele techniek, veel diepgang en een neusje voor de goal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat straks echt wel een aardig lijstje spelers worden die toch niet zijn gekomen. Die Bever is vrij productief.
 

Miramar

Well-known member
De spelers die Feyenoord zo graag vast wil leggen worden inmiddels begeert door andere grote clubs. Het duurde ook veels te lang.
 
Bovenaan