Ik heb het idee dat het bij de volledige top 3 moeizaam gaat om gewilde targets binnen te halen. Het is zo rustig op de markt.
Te Kloese bevestigt dit verhaal vandaag dus.Met het risico dat dit terug in mijn gezicht slaat: het zou me verbazen als Gimenez gaat. Als ik de afgelopen maanden heb gezien hoe standvastig Te Kloese zich heeft uitgesproken over een mogelijk vertrek van Slot en hoe zelfs lang dienende spelers als Geertruida en Bijlow niet voor bodemprijzen weg mogen, dan moet er volgens mij echt een astronomisch bod komen om Gimenez weg te kopen. Hij heeft nog een langer contract dan die eerder genoemde twee en lijkt me een soort persoonlijk project van Te Kloese, gelet op diens achtergrond. Die wil denk ik koste wat kost met Gimenez de Champions League in. En het voordeel is ook dat Gimenez zelf ook zegt te willen blijven.
Ik denk zomaar dat geïnteresseerde clubs die onder de 50 miljoen bieden niet eens aan tafel komen. Is hij dat waard? Nee, tuurlijk niet. Maar er spelen veel meer belangen om Gimenez in de Kuip te houden. Hij verkoopt bijvoorbeeld hoogstpersoonlijk het merk Feyenoord in Mexico. Dat is op de lange termijn ook een hoop waard. Zeker nu er met Castore wél Feyenoordshirts in Mexico kunnen worden verkocht, in tegenstelling tot vorig seizoen.
Of hij vertrekt volgende week naar Atletico Madrid voor 30 miljoen, dat kan natuurlijk ook.
2 miljoen, dus dat valt wel mee.Wat zijn de ideeën met die Bullaude eigenlijk? Die was ook niet goedkoop vorig jaar.
Inderdaad, en als ie meedeed was ik altijd enthousiast. En dat zegt wat...Wat zijn de ideeën met die Bullaude eigenlijk? Die was ook niet goedkoop vorig jaar.
Ik zie het nu. Ik had in mijn hoofd dat hij juist één van de duurdere aankopen was en vond het gek dat hij zo weinig speelde. Maar dan valt het wel mee inderdaad. Wel eentje voor de toekomst of valt dat tegen?2 miljoen, dus dat valt wel mee.
Lastig te zeggen. Hij heeft absoluut talent, dat hebben we ook kunnen zien in de minuten dat hij meedeed. Maar ik heb het idee dat hij nogal een timide jongen is, waarvan ik me afvraag of hij wel helemaal kan aarden hier in Nederland. Feyenoord laat best veel beelden achter de schermen zien, ook deze week weer op het trainingskamp. En dan zie je hem toch een beetje buiten de groep vallen en enkel met Marcos Lopez optrekken.Ik zie het nu. Ik had in mijn hoofd dat hij juist één van de duurdere aankopen was en vond het gek dat hij zo weinig speelde. Maar dan valt het wel mee inderdaad. Wel eentje voor de toekomst of valt dat tegen?
Die is veel te duur voor een reservespeler.Feyenoord gaat voor Van Hooijdonk. Haal dan die Japanner van Cercle ....