Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Je doet daar Szymanski wel tekort mee. Maar voor dat geld een best aardige aanwinst die wel stappen moet gaan zetten. Ueda en die Kroaat erbij en je hebt een aardige selectie. Die Ueda kan best haalbaar zijn als je Danilo voor 7 miljoen weet te verkopen. Voor Pepi was er ook een potje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Onze nieuwe aanvallende middenvelder wordt morgen medisch gekeurd en gaat bij het goed doorstaan daarvan een vierjarig contract ondertekenen in de Kuip.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Meest irritante vind ik deze zomer wel dat gejank van die zogenaamde insiders over het transferrecord.
 

zwammy

Well-known member
Moeten ze wel een connectie met Kooij hebben. Al zal hij de komende maanden niet komen na de moordaanslag op hem laatst
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben intussen wel echt heel benieuwd geworden naar Stengs. Iedereen die afgelopen seizoen het Belgische voetbal intensief gevolgd heeft, zegt dat we een topaankoop doen met hem.
 

Miramar

Well-known member
Ik ben intussen wel echt heel benieuwd geworden naar Stengs. Iedereen die afgelopen seizoen het Belgische voetbal intensief gevolgd heeft, zegt dat we een topaankoop doen met hem.
Als ie het net zo doet als Schimanski en Kokcü samen ben ik tevreden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aha, ik snap nu opeens waarom jij zo nodeloos kritisch bent op vrijwel elke speler van Feyenoord. Je verwachtingen zijn gewoon veel te hoog.

Gezien hij de naam van Szymanski verkeerd schrijft zal hij hem net zo hoog hebben zitten als Kökçü. Dan ligt het verwachtingspatroon juist ergens op de bodem van de Maas.
 
Bovenaan