Het grote Feyenoord transfertopic

Miramar

Well-known member
Onze Japanse vriend zat op de tribune bij Antwerp tegen Cercle. Maar een transfer lijkt verder weg door allerlei geruchten vanuit Portugal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is een gerucht van gister van één of andere vage Portugese bron, wat natuurlijk weer door allerlei clickbait sites wordt overgenomen. Deal is gewoon rond en Ueda zal morgen of overmorgen medisch gekeurd worden. Bij Feyenoord wel te verstaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Bever zijn taalgebruik is steeds verschrikkelijker. Geavanceerd stadium is de huurdeal van Bullaude.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Bever zijn taalgebruik is steeds verschrikkelijker. Geavanceerd stadium is de huurdeal van Bullaude.
Deed hij van het weekend in de twitterspace ook, expres allemaal moeilijke woorden gebruiken, hahaha. Ik vind het wel komisch.
 

Batigoal

Well-known member
Paris SG lijkt zich te versterken met Gonçalo Ramos van Benfica en dan staat Gimenez nog altijd hoog op het lijstje om hem te vervangen. Die Japanner kan dus sneller dan verwacht de eerste spits worden.
 

U.G.

Well-known member
Paris SG lijkt zich te versterken met Gonçalo Ramos van Benfica en dan staat Gimenez nog altijd hoog op het lijstje om hem te vervangen. Die Japanner kan dus sneller dan verwacht de eerste spits worden.

Ramos gaat voor 80 miljoen naar Parijs, en dan zijn het de Portugese media die Gimenez inderdaad op nummer 1 zetten van dat lijstje. Beltran als tweede. Ze waren het afgelopen weekend in Rotterdam en ze hebben contact gehad met de Mexicaan….so they say..

Ik hoop het niet want ik heb het eigenlijk niet zo met die Ramos, die had daar mogen blijven ipv Gimenez wat mij betreft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord wil echt een buitensporig hoog bedrag voor Gimenez. Ik zie Benfica dat niet aftikken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heeft vandaag een contractverlenging ondertekend. Hij zegt zelf in elk interview dat hij wil blijven. Te Kloese zegt dat hij niet te koop is. Zijn zaakwaarnemers en familie zeggen dat ze willen dat hij blijft. Tuurlijk, bij hele absurde bedragen kan die situatie nog veranderen. Maar dat zijn geen clubs als Benfica die dat kunnen bieden. Gimenez blijft gewoon bij Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, die kunnen het volgende zomer weer gaan proberen. Maar ik denk dat binnen de afspraken meewerken toch een transfer gaat zijn ruimschoots boven het transferbedrag van Kökçü. Met Kökçü heeft Benfica wel redelijk de grens opgezocht wat ze aan een Feyenoord wensen over te maken.
 

U.G.

Well-known member
Heeft vandaag een contractverlenging ondertekend. Hij zegt zelf in elk interview dat hij wil blijven. Te Kloese zegt dat hij niet te koop is. Zijn zaakwaarnemers en familie zeggen dat ze willen dat hij blijft. Tuurlijk, bij hele absurde bedragen kan die situatie nog veranderen. Maar dat zijn geen clubs als Benfica die dat kunnen bieden. Gimenez blijft gewoon bij Feyenoord.

De contractverlenging maakt zijn verblijf hier volledig solide. Ik weet niet wat Benfica kan bieden, kan me ook niet boeien, al is het misschien de club die het meeste geld maakt qua transfers. Het is niet des Portugees om boven de 30 miljoen te zitten, 20 is eigenlijk al uitzonderlijk. Maar wat een speler, een coach, een zaakwaarnemer of vriendinnetjes ook mogen roepen in de pers het zal allemaal wel, maar dat zegt me, helaas uit ervaring, niet veel.
 
Bovenaan