Het grote Feyenoord transfertopic

Miramar

Well-known member
De contractverlenging maakt zijn verblijf hier volledig solide. Ik weet niet wat Benfica kan bieden, kan me ook niet boeien, al is het misschien de club die het meeste geld maakt qua transfers. Het is niet des Portugees om boven de 30 miljoen te zitten, 20 is eigenlijk al uitzonderlijk. Maar wat een speler, een coach, een zaakwaarnemer of vriendinnetjes ook mogen roepen in de pers het zal allemaal wel, maar dat zegt me, helaas uit ervaring, niet veel.
Als ie volgende week voor 65 miljoen naar Atletico gaat zal mij dat ook niet boeien. Is gewoon slim zaken doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De contractverlenging maakt zijn verblijf hier volledig solide. Ik weet niet wat Benfica kan bieden, kan me ook niet boeien, al is het misschien de club die het meeste geld maakt qua transfers. Het is niet des Portugees om boven de 30 miljoen te zitten, 20 is eigenlijk al uitzonderlijk. Maar wat een speler, een coach, een zaakwaarnemer of vriendinnetjes ook mogen roepen in de pers het zal allemaal wel, maar dat zegt me, helaas uit ervaring, niet veel.
Het is de combinatie van. De contractverlenging bevestigt eigenlijk wat alle betrokkenen steeds roepen. Zijn vader (dat is ook zijn zaakwaarnemer) zegt steeds dat hij wil dat Santi blijft. Santi zelf zegt dat hij wil blijven. Onze directeur zegt dat hij absoluut niet te koop is. Dus dan moet het wel heel gek lopen als hij alsnog vertrekt. Dat kan bij een werkelijk absurd bod van 60 miljoen ofzo. Maar ik zie het niet gebeuren dat er een club komt met dergelijke voorstellen. En Benfica al helemaal niet, zoals je terecht zegt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De terugkeer van Kostas Lamprou bij Feyenoord is zojuist bevestigd. Klinkt gek, maar ik ben er wel blij mee. Komt natuurlijk in diverse opzichten tekort als eerste keeper voor ons, maar als derde keeper prima om erbij te hebben. Leuke jongen, sfeermaker in de groep. En iemand die altijd 100% geeft op de training, Lijkt me voor Bijlow en Wellenreuther een ideale man om erbij te hebben.
 

JFK

Well-known member
De terugkeer van Kostas Lamprou bij Feyenoord is zojuist bevestigd. Klinkt gek, maar ik ben er wel blij mee. Komt natuurlijk in diverse opzichten tekort als eerste keeper voor ons, maar als derde keeper prima om erbij te hebben. Leuke jongen, sfeermaker in de groep. En iemand die altijd 100% geeft op de training, Lijkt me voor Bijlow en Wellenreuther een ideale man om erbij te hebben.
klopt
 

Abubakari

Well-known member
Haal Johnny van de Burgerking terug en Jamel weet er nog een positieve draai aan te geven.😀
Wat ik trouwens alleen maar waardeer hoor, die positieve kijk op het leven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haal Johnny van de Burgerking terug en Jamel weet er nog een positieve draai aan te geven.😀
Wat ik trouwens alleen maar waardeer hoor, die positieve kijk op het leven.
Ook ik heb mijn grenzen. Was bijvoorbeeld niet Ueda (waar ik overigens neutraal in sta, want ik heb die jongen nog nooit zien spelen) maar Boadu gekomen, dan was ik helemaal losgegaan hier. Maar per speler kijk ik waarom hij is gehaald en wat Feyenoord in zo'n speler ziet. Zonder Bijlow en Wellenreuther onder contract, had ik ook anders gereageerd op de komst van Lamprou. Maar ik weet een beetje hoe de keepers werken bij Feyenoord en dan is Lamprou een prima jongen om erbij te hebben op de training. En hopelijk blijft hij enkel voor ons actief op het trainingsveld en hoeft hij nooit in een wedstrijd onder de lat te staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een derde keeper keept vrijwel nooit. Maar goed, met Bijlow zit je wel sneller in het scenario dat het qua fitte keepers je tweede keeper is. Maar men kijkt ook sterk naar de samenstelling qua persoonlijkheden en dan snap ik Jamel zijn betoog wel.
 

JFK

Well-known member
Stel Bijlow raakt weer eens geblesseerd en Wellenreuter keept.
Die pakt vervolgens een rode kaart....ja dan keept die kleine Griek.
Ik geloof dat Miramar hier ook niet vrolijk van gaat worden.
 

Miramar

Well-known member
Stel Bijlow raakt weer eens geblesseerd en Wellenreuter keept.
Die pakt vervolgens een rode kaart....ja dan keept die kleine Griek.
Ik geloof dat Miramar hier ook niet vrolijk van gaat worden.
Nou, derde keeper is redelijk ver van de basis. Liever een jeugdspeler daar gehad die in twee jaar tijd tweede doelman kan worden of desnoods eerste ...
 

Miramar

Well-known member
De RvC buigt zich over een bod op Geertruida door Red Bull Leipzig. Het zou rond de 30 miljoen liggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaan we bij transfers steeds meer details als nieuws rondpompen? Het is mij nog niet helemaal duidelijk welk lettertype en grootte RB Leipzig hanteert.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ivanusec is volgens het AD nu rond. Daarnaast schijnt Feyenoord ene Nino van Fluminese te willen gaan oppikken als nieuwe centrale verdediger bij een vertrek van Geertruida.
 
Bovenaan