Het grote Feyenoord transfertopic

Miramar

Well-known member
Marcus Pedersen staat voor een transfer naar Torino. Is zeven miljoen een mooi bedrag nu Feyenoord Nieuwkoop voor ongeveer 2.5 miljoen heeft gehaald?

Max

Administrator
Forumleiding
7 miljoen voor een wisselspler lijkt me een meer dan mooi bedrag.

Stond tegen PSV nog basis. Had minimaal 70 miljoen moeten wezen!!!!1!1!!!1!1!!!

We zullen zijn snelheid missen. Verder denk ik niet dat Nieuwkoop op een onderdeel minder is. Dus helemaal prima.

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens de Bever is Ivanusec ook persoonlijk rond met Feyenoord. Zou nu binnen een week moeten tekenen. Anderen gooien het op voor 1 september. Omdat het per land verschilt weet ik niet wat CL versus EL groepsfase voor Dinamo Zagreb uitmaakt. Bij ons zouden de belangen groot genoeg zijn om je sterkhouders ook in de playoffs ronde erbij te willen hebben.

Ivanusec en Idrissi (ik zie ook nog liever Sinisterra) zouden voorin voor voldoende opties en creativiteit moeten zorgen. Desondanks hoop ik ook op een vervanger voor Bullaude en hopelijk een wat jonger talent met potentie. In de categorie 23-27 jaar hebben we inmiddels wel voldoende spelers. Met de categorie eronder kun je wellicht iets goedkoper inkopen en beter doorverkopen. Maar goed, de huidige basis kan ook het fundament vormen zodat er weer makkelijker jongens vanuit Varkenoord kunnen doorstromen. Uiteindelijk zie je toch dat de meeste spelers die flink geld opleveren van Varkenoord komen.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Nee alles voor de clicks als je geen bronnen meer hebt.

Inderdaad. Nu gewoon makkelijke linkjes leggen. Gewoon wat oud-Feyenoorders en AZ-ers linken en als het niet doorgaat is Feyenoord niet daadkrachtig genoeg geweest en afgetroefd en kan zijn haatcampagne tegen Slot en Don Kloese worden voortgezet. Mocht het raak zijn dan was hij de eerste.

Max

Administrator
Forumleiding
Als de Bever gelijk heeft dan hebben we volgende week met de komst van Sinisterra, Ivanusec en Stojkovic de selectie wel rond.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, dan mogen er nog wel drie weg denk ik....

Op de zijkanten hebben we schijnbaar al Paixao, Jahanbaksh, Minteh, Dilrosun, Stengs en Wålemark. Daarnaast heb je ook nog Sauer die tussen Feyenoord 1 en Jong in zit. Daar zal er nu al een van weg mogen. Mocht Sinisterra komen, dan zouden het er twee worden die mogen gaan. Volgens Slot hebben we geen nummer tien, dus dan hoeft er ook niemand te gaan als Stojkovic en Ivanusec komen. Daarvoor zijn Szymanski en Bullaude al vertrokken.

Miramar

Well-known member
Op de zijkanten hebben we schijnbaar al Paixao, Jahanbaksh, Minteh, Dilrosun, Stengs en Wålemark. Daarnaast heb je ook nog Sauer die tussen Feyenoord 1 en Jong in zit. Daar zal er nu al een van weg mogen. Mocht Sinisterra komen, dan zouden het er twee worden die mogen gaan. Volgens Slot hebben we geen nummer tien, dus dan hoeft er ook niemand te gaan als Stojkovic en Ivanusec komen. Daarvoor zijn Szymanski en Bullaude al vertrokken.
Wålemark en Dilrosun verhuren lijkt mij.

Max

Administrator
Forumleiding
Wålemark en Dilrosun verhuren lijkt mij.

Die eerste moet dan wel weer een keer fit worden. De enige speler waar genoeg interesse voor was voor een verhuurperiode. Zal nu nog steeds zo zijn gezien er nog war clubs een buitenspeler nodig hebben. Dilrosun is een lastiger verhaal. Ik denk dat je dan beter moet proberen om hem te verpatsen. Heeft niet zoveel zin om het volgend jaar dan maar weer te proberen. Die moet echt chronisch een knop omzetten. Zijn denk ik niet veel clubs waar ze hem dat gaan bijbrengen.

Miramar

Well-known member
West Ham United wil Gimenez
Sassuolo wil Pedersen
Er komt een Mexicaan op proef

Ieder uur nieuwe berichten...

Max

Administrator
Forumleiding
Ook wel eens leuk om de bron en de setting te noemen. Roepen een paar als ze niet op zouden kijken als Til naar Feyenoord gaat en dat wordt dan ook gepresenteerd als nieuws.

Bovenaan