7 miljoen voor een wisselspler lijkt me een meer dan mooi bedrag.Marcus Pedersen staat voor een transfer naar Torino. Is zeven miljoen een mooi bedrag nu Feyenoord Nieuwkoop voor ongeveer 2.5 miljoen heeft gehaald?
7 miljoen voor een wisselspler lijkt me een meer dan mooi bedrag.
Sinisterra komt terug
Hij trekt zijn keutel al weer in, ook al kloppen zijn nieuwe feiten ook niet.Hopelijk heeft de Bever een keer gelijk.
Het aantal verhuren klopt ook niet. Maximaal 7 of 8 weet bever niet te duiden. Zou nu 6 zijn omdat verhuren in eigen land niet telt of zoiets....Hij trekt zijn keutel al weer in, ook al kloppen zijn nieuwe feiten ook niet.
Nee alles voor de clicks als je geen bronnen meer hebt.Het aantal verhuren klopt ook niet. Maximaal 7 of 8 weet bever niet te duiden. Zou nu 6 zijn omdat verhuren in eigen land niet telt of zoiets....
Nee alles voor de clicks als je geen bronnen meer hebt.
Nou, dan mogen er nog wel drie weg denk ik....Als de Bever gelijk heeft dan hebben we volgende week met de komst van Sinisterra, Ivanusec en Stojkovic de selectie wel rond.
Nou, dan mogen er nog wel drie weg denk ik....
Wålemark en Dilrosun verhuren lijkt mij.Op de zijkanten hebben we schijnbaar al Paixao, Jahanbaksh, Minteh, Dilrosun, Stengs en Wålemark. Daarnaast heb je ook nog Sauer die tussen Feyenoord 1 en Jong in zit. Daar zal er nu al een van weg mogen. Mocht Sinisterra komen, dan zouden het er twee worden die mogen gaan. Volgens Slot hebben we geen nummer tien, dus dan hoeft er ook niemand te gaan als Stojkovic en Ivanusec komen. Daarvoor zijn Szymanski en Bullaude al vertrokken.
Wålemark en Dilrosun verhuren lijkt mij.