Had die Bijlow toch lekker verkocht.
Wellenreuther is serieus een prima doelman. Die kun je met gerust hart op goal zetten.Je vergeet de vriend van Kudus.
Maar daarna komt kabouter latje tik....Wellenreuther is serieus een prima doelman. Die kun je met gerust hart op goal zetten.
Maar daarna komt kabouter latje tik....
Olij?Kun je beter Jansen terughalen. Of naar een nieuwe eerste doelman uitkijken.
Zolang hij niet geblesseerd is een prima keeper.Inderdaad, overschatte doelman. Qua kwaliteit wel prima, maar gewoon geen keeper waar je op kunt bouwen. Slechts 2 seizoenen meer dan 20 duels gekeept, max is 25. Dat is geen keeper voor een topploeg. Maar gelukkig voor Feyenoord hebben ze nu Lamprou.
Ik had het niet over Miramar.Van de Belt in de voorbereiding nog niets gezien op basis waarvan het Feyenoord materiaal is
Van den Belt was toch een geweldige aankoop? Enorme potentie, beste speler van de kkd etcetera.
Al dat optimisme en enthousiasme nu alweer weg?
Die kennis was er vorig seizoen ook al. Het is niet dat er iets is veranderd of zo.Met de kennis van nu zeker.
Juist niet. Vakantie etc ..Je hebt mij tijdens de twee wedstrijden bijna niet negatief gehoord....Miramar zit weer eens in een pessimistische periode.
Niet meteen die slachtofferrol, je bent geen meisje van 11.Maar goed, je kunt ook opschrijven in je schriftje dat ik na drie wedstrijden ook weer iets negatiever tegen Stengs aankijk dan bij zijn komst en ik hoop dat ik snel weer mijn mening bijstel.
Ai...Volgens transfermarkt geblesseerd.