Hankie
Well-known member
Voor 30 miljoen kom ik hem op de fiets brengenManchester United wil Malacia voor de neus van Lyon wegkapen.
Voor 30 miljoen kom ik hem op de fiets brengenManchester United wil Malacia voor de neus van Lyon wegkapen.
Maakt me niet uit, wil ook wel door de tunnel fietsen.Op de waterfiets?
Dat ging vlot. Dat wordt dus 20 miljoenMaakt me niet uit, wil ook wel door de tunnel fietsen.
Feyenoord heeft trouwens al een akkoord met Man U
16,3 exclusief bonussen is wat ik lees.Dat ging vlot. Dat wordt dus 20 miljoen
16,3 exclusief bonussen is wat ik lees.
Ook nog een doorverkooppercentage als het goed is.Kan dus nog oplopen. Hopelijk niet afhankelijk van een kampioenschap van Man Utd.
De meeste spelers worden minder waard nadat ze bij United hebben gevoetbald.Ook nog een doorverkooppercentage als het goed is.
Het Kramaric verhaal dus.Feyenoord dacht even voor een prikkie Gnonto op te halen uit Zürich met een bod van 4 miljoen, maar Zürich wil minimaal 10 miljoen
De in Rotterdam verguisde en verketterde Kramaric bedoel je.Het Kramaric verhaal dus.
De in Rotterdam verguisde en verketterde Kramaric bedoel je.
Was een cynische verwijzing naar een ander topic.??? Ik ben benieuwd wat er in het schriftje staat. Er gaat hier echt geen lichtje branden. Weet dat we ooit tegen Rijeka hebben gespeeld en dat we toen daarna voorzichtige interesse hadden, maar de verkettering heb ik gemist.
Dat is inderdaad knap waardeloos. Maar goed, gezondheid is het belangrijkste. En ik neem aan dat Te Kloese en Slot voldoende capabel zijn om zijn werkzaamheden over te nemen.Arnesen moet noodgedwongen stoppen als TD. Dat lijkt me toch een uiterst vervelend moment.
Dat is inderdaad knap waardeloos. Maar goed, gezondheid is het belangrijkste. En ik neem aan dat Te Kloese en Slot voldoende capabel zijn om zijn werkzaamheden over te nemen.
Toch raar dat Gnonto eerst gepresenteerd wordt als aanwinst terwijl er dus helemaal geen deal was