Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
En de speler die je echt moet verkopen Senesi daar hoor je weinig over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Had minimaal 25 plus bonussen moeten zijn. Sinisterra is onze belangrijkste speler. Sowieso hebben we nu ruim 80 treffers zien vertrekken. Ik zie nog niet direct de spelers in de selectie die die productie gaan overnemen.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is niet zoveel geld als verwacht, maar voor hemzelf goeie tussenstap. Mooie rol om de opvolger van Raphinha te worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, er was wel redelijk gerekend op een bedrag richtng de 30 miljoen geloof ik. Als de geruchten kloppen dat we 40% kunnen inzetten voor transfers, dan hebben we nu 14-15 miljoen te besteden. Hebben we best nog wel een wensenlijstje met een of twee linksbacks, een tot twee centrale verdedigers, een nummer tien, een of twee buitenspelers en een spits. Moet je eigenlijk ook nog een fatsoenlijke tweede doelman gaan halen. Ik denk dat je ook dit jaar weer een paar spelers moet gaan huren om tot een voldoende bezetting te komen van de selectie. Ik denk dat in dat kader men graag Til had willen kunnen huren zoals vorig jaar.
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Dat is niet zoveel geld als verwacht, maar voor hemzelf goeie tussenstap. Mooie rol om de opvolger van Raphinha te worden.
Geruchten gaan ook over 26 incl bonussen, maar het is misschien ook af te wachten wat Sevilla en Everton gaan doen die ook interesse hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ik al dacht. Feyenoord had gehoopt om Til te kunnen huren om elders budget voor te hebben en had op het laatst toch wel geld om hem te kopen. Toen was het te laat. Begrijpelijke move van Feyenoord om hem slechts te willen huren.
 
Bovenaan