Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Teken maar gewoon, Tyrell. Dan kunnen wij ook schakelen naar Maatsen en Gnonto voordat die worden weggekaapt.
 

Bernardo

Well-known member
Feyenoord dacht even voor een prikkie Gnonto op te halen uit Zürich met een bod van 4 miljoen, maar Zürich wil minimaal 10 miljoen
 

Max

Administrator
Forumleiding
De in Rotterdam verguisde en verketterde Kramaric bedoel je.

??? Ik ben benieuwd wat er in het schriftje staat. Er gaat hier echt geen lichtje branden. Weet dat we ooit tegen Rijeka hebben gespeeld en dat we toen daarna voorzichtige interesse hadden, maar de verkettering heb ik gemist.
 

Eef de Kip

Well-known member
??? Ik ben benieuwd wat er in het schriftje staat. Er gaat hier echt geen lichtje branden. Weet dat we ooit tegen Rijeka hebben gespeeld en dat we toen daarna voorzichtige interesse hadden, maar de verkettering heb ik gemist.
Was een cynische verwijzing naar een ander topic.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Arnesen moet noodgedwongen stoppen als TD. Dat lijkt me toch een uiterst vervelend moment.
Dat is inderdaad knap waardeloos. Maar goed, gezondheid is het belangrijkste. En ik neem aan dat Te Kloese en Slot voldoende capabel zijn om zijn werkzaamheden over te nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is inderdaad knap waardeloos. Maar goed, gezondheid is het belangrijkste. En ik neem aan dat Te Kloese en Slot voldoende capabel zijn om zijn werkzaamheden over te nemen.

Meeste zal wel in de steigers staan, maar handig is anders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch raar dat Gnonto eerst gepresenteerd wordt als aanwinst terwijl er dus helemaal geen deal was

Ik heb de presentatie gemist. Het verhaal van FeyenoordTM was dat de speler en club akkoord zijn en dat de clubs dichtbij een deal waren. Volgens de Italiaanse verhalen 4 miljoen plus 3 miljoen bonus. Nu schijnen ze toch 10 miljoen te worden. Klinkt vergelijkbaar met Lyon die er ook zo goed als met Feyenoord uit was. Tot het rond is, kan het altijd klappen.

Ik ga er eerlijk gezegd niet meer van uit dat dit rond gaat komen. 10 miljoen zelfs gesplitst met bonussen lijkt mij vrij enthousiast voor Feyenoord. Tenzij die bonus afhankelijk is van het behalen van groepsfase CL, dan weet je zeker dat je genoeg geld binnenhaalt.
 
Bovenaan