Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wow! Deze komt voor mij echt totaal als een verrassing. Inderdaad een groot talent bij AZ en voor mij altijd onbegrijpelijk geweest waarom hij niet meer kansen kreeg. Zal daarom ongetwijfeld een hele ruwe diamant zijn. Maar transfervrij, helemaal prima.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die trainer stelt nog eerder Sugarawa op. Denk niet dat we heel erg van wat Pascal Jansen vindt uit moeten gaan. @Forza AZ was ook niet enthousiast over de trainer toch?
 

Miramar

Well-known member
Laat slot maar boetseren. Misschien kun je voor weinig geld gewoon meedoen om de titel. Feyenoord kwam al een stuk dichterbij afgelopen seizoen.
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord heeft een persoonlijk akkoord met Gnonto en er gaat een geruchten over Norwich speler Tzolis en Genk speler Ndayishimiye (voormalig Willem II)
 

Miramar

Well-known member
Haha kijk eens. Feyenoord is schijnbaar rond met Gnonto. Nu de clubs nog.

Privéjet dat vanmorgen op Zestienhoven landde was dus met hem aan boord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wauw. Wauw, wauw, wauw. Wilfried Gnonto dus inderdaad naar Feyenoord, mits de clubs eruit komen. What the hell. Wat een stunt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zat je een week geleden nog met Sinkgraven, Dost en Brenet. Inmiddels toch wat avontuurlijker met Taabouni, Maatsen, Wieffer en Gnonto. Waarvan er drie uiteraard nog definitief moeten worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo dan! Dat zou echt een transfercoup van jewelste zijn van Feyenoord.
Als hij (relatief gezien) zo makkelijk op te halen is, vraag ik me oprecht af waarom Ajax zich niet gemeld heeft. 4 miljoen voor zo'n speler is voor jullie een schijntje.
 

Batigoal

Well-known member
Als hij (relatief gezien) zo makkelijk op te halen is, vraag ik me oprecht af waarom Ajax zich niet gemeld heeft. 4 miljoen voor zo'n speler is voor jullie een schijntje.
Kan me die 4 miljoen bijna niet voorstellen na de hype van de afgelopen weken. Volgens mij zou Zürich zomaar 10 miljoen kunnen vragen. Maar wie weet is het een clausule in zijn contract. Het was ook opvallend dat een groot talent van Inter liever naar Zürich ging dan een profcontract tekenen in Milaan.

Bij ons is het voorlopig alleen een leegloop en wat betreft inkomende transfers houden ze lekker vakantie tot 1 juli.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kan me die 4 miljoen bijna niet voorstellen na de hype van de afgelopen weken. Volgens mij zou Zürich zomaar 10 miljoen kunnen vragen. Maar wie weet is het een clausule in zijn contract. Het was ook opvallend dat een groot talent van Inter liever naar Zürich ging dan een profcontract tekenen in Milaan.

Bij ons is het voorlopig alleen een leegloop en wat betreft inkomende transfers houden ze lekker vakantie tot 1 juli.
Ik weet het ook niet. Bij die eerste berichten van gister dacht ik ook gelijk 'leuk, maar nooit haalbaar voor ons. Veel te duur'. Maar goed, meerdere bronnen hebben het echt over een bedrag van rond de 4 miljoen, dus het zal wel kloppen. Hij is vandaag met een privéjet naar Rotterdam gevlogen, dus het zal echt wel bijna rond zijn.

Bizar man, ik ben gelijk helemaal wakker. Zit hier te stuiteren als een klein kind. Laat het nu alsjeblieft wel rond komen! En geen Tymoschuk, Vagner Love verhaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad niet te vroeg juichen. Diallo kwam echt en zelfs dat ging nog mis.
 

Maasveld

Well-known member
Ik weet het ook niet. Bij die eerste berichten van gister dacht ik ook gelijk 'leuk, maar nooit haalbaar voor ons. Veel te duur'. Maar goed, meerdere bronnen hebben het echt over een bedrag van rond de 4 miljoen, dus het zal wel kloppen. Hij is vandaag met een privéjet naar Rotterdam gevlogen, dus het zal echt wel bijna rond zijn.

Bizar man, ik ben gelijk helemaal wakker. Zit hier te stuiteren als een klein kind. Laat het nu alsjeblieft wel rond komen! En geen Tymoschuk, Vagner Love verhaal.
Mag ook wel eens een keertje om 19:50.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Transfer Malacia nog niet rond. Daar gaan we weer

Niet onbegrijpelijk. Als vorig seizoen de vraagprijs 11 miljoen was, dan verwacht je nu in de basisprijs hoger uit te komen. Zal wel 15 miljoen gespreid betalen en wat bonussen worden. Probleem is dat Malacia volgens mij wel redelijk zijn keuze lijkt te hebben gemaakt.
 
Bovenaan