In dit tempo rijden met een dubbeldekker het veld op. Volgende target is Stengs.Wordt een leuke helikopter over twee weken.
Als hij (relatief gezien) zo makkelijk op te halen is, vraag ik me oprecht af waarom Ajax zich niet gemeld heeft. 4 miljoen voor zo'n speler is voor jullie een schijntje.Zo dan! Dat zou echt een transfercoup van jewelste zijn van Feyenoord.
Kan me die 4 miljoen bijna niet voorstellen na de hype van de afgelopen weken. Volgens mij zou Zürich zomaar 10 miljoen kunnen vragen. Maar wie weet is het een clausule in zijn contract. Het was ook opvallend dat een groot talent van Inter liever naar Zürich ging dan een profcontract tekenen in Milaan.Als hij (relatief gezien) zo makkelijk op te halen is, vraag ik me oprecht af waarom Ajax zich niet gemeld heeft. 4 miljoen voor zo'n speler is voor jullie een schijntje.
Ik weet het ook niet. Bij die eerste berichten van gister dacht ik ook gelijk 'leuk, maar nooit haalbaar voor ons. Veel te duur'. Maar goed, meerdere bronnen hebben het echt over een bedrag van rond de 4 miljoen, dus het zal wel kloppen. Hij is vandaag met een privéjet naar Rotterdam gevlogen, dus het zal echt wel bijna rond zijn.Kan me die 4 miljoen bijna niet voorstellen na de hype van de afgelopen weken. Volgens mij zou Zürich zomaar 10 miljoen kunnen vragen. Maar wie weet is het een clausule in zijn contract. Het was ook opvallend dat een groot talent van Inter liever naar Zürich ging dan een profcontract tekenen in Milaan.
Bij ons is het voorlopig alleen een leegloop en wat betreft inkomende transfers houden ze lekker vakantie tot 1 juli.
Mag ook wel eens een keertje om 19:50.Ik weet het ook niet. Bij die eerste berichten van gister dacht ik ook gelijk 'leuk, maar nooit haalbaar voor ons. Veel te duur'. Maar goed, meerdere bronnen hebben het echt over een bedrag van rond de 4 miljoen, dus het zal wel kloppen. Hij is vandaag met een privéjet naar Rotterdam gevlogen, dus het zal echt wel bijna rond zijn.
Bizar man, ik ben gelijk helemaal wakker. Zit hier te stuiteren als een klein kind. Laat het nu alsjeblieft wel rond komen! En geen Tymoschuk, Vagner Love verhaal.
Transfer Malacia nog niet rond. Daar gaan we weer