Middenvelder met een goeie basistechniek, een goeie pass en een goeie fysiek. Komt alleen echt (nog) veel tekort voor Feyenoord, vind ik.Wat is het voor speler?
Middenvelder met een goeie basistechniek, een goeie pass en een goeie fysiek. Komt alleen echt (nog) veel tekort voor Feyenoord, vind ik.
Dat heb je goed onthouden allemaal.Ik vond je eerder al niet enthousiast over hem, terwijl je Schouten al in zijn Telstar tijd in het vizier had en Veerman in zijn Volendam tijd.
Dat heb je goed onthouden allemaal.
Een hele goede voor Feyenoord!Wat is het voor speler?
Dan worden we dus kampioen!Een hele goede voor Feyenoord!
Heeft ie getekend voor 18 seizoenen?Dan worden we dus kampioen!
Dan worden we 18 keer kampioen.Heeft ie getekend voor 18 seizoenen?
Verdedigende middenvelder, goede balafpakker, groot loopvermogen en creatief.Wat voor middenvelder is het eigenlijk?
Makkie!Dan worden we 18 keer kampioen.
Hmm, volgens een niet nader te noemen forumlid is het een aanvallende middenvelder en is zijn loopvermogen juist een zwak punt.Verdedigende middenvelder, goede balafpakker, groot loopvermogen en creatief.
Maar dat was in de KKD.
Hij speelde inderdaad meer in een aanvallende rol bij Excelsior, maar kan me voorstellen dat hij met zijn fysiek een soort understudy voor Aursnes wordt. Qua loopvermogen mag hij inderdaad flink aan de bak. Met name in de playoffs kon hij het regelmatig niet meer belopen.Hmm, volgens een niet nader te noemen forumlid is het een aanvallende middenvelder en is zijn loopvermogen juist een zwak punt.