Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Middenvelder met een goeie basistechniek, een goeie pass en een goeie fysiek. Komt alleen echt (nog) veel tekort voor Feyenoord, vind ik.

Ik vond je eerder al niet enthousiast over hem, terwijl je Schouten al in zijn Telstar tijd in het vizier had en Veerman in zijn Volendam tijd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, Wieffer is binnen. Ik heb nog steeds m'n twijfels, maar voor die paar ton kan je de gok wel nemen. En uiteraard, als 'ie eenmaal het roodwit aantrekt dan krijgt hij mijn volledige support. Bewijs m'n ongelijk maar, Mats!
 

Joost

Well-known member
Hij heeft zich bij Excelsior echt goed ontwikkeld. Zou me niets verbazen als hij het tempo hoger bij Feyenoord ook aan kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hmm, volgens een niet nader te noemen forumlid is het een aanvallende middenvelder en is zijn loopvermogen juist een zwak punt.
Hij speelde inderdaad meer in een aanvallende rol bij Excelsior, maar kan me voorstellen dat hij met zijn fysiek een soort understudy voor Aursnes wordt. Qua loopvermogen mag hij inderdaad flink aan de bak. Met name in de playoffs kon hij het regelmatig niet meer belopen.
 
Bovenaan