Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dost, Brenet, Ekkelenkamp.. Zijn toch niet de namen waar ik heel enthousiast van word. Ekkelenkamp vind ik overigens wel een aardige speler en een logische vervanger van Til.
 

De Wolf

Well-known member
Je kan beter handelen na de Mickey Mouse finale dan komend seizoen wat toch tegen gaat vallen.
Overigens bij een verdubbeling van salaris had je Dessers ook wel kunnen betalen.
 

De Wolf

Well-known member
Til kan weer terugkomen.

Voetballers die actief zijn bij een Russische of Oekraïense club en voor 30 juni geen overeenstemming bereiken over beëindiging van hun contract, mogen die verbintenis opschorten tot 30 juni 2023. Til kan dus tot die tijd transfervrij uitkomen voor een andere club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan nog weet ik niet of Til nog een jaar genoegen wil nemen met een lagere vergoeding.
 

Batigoal

Well-known member
En zou je als Feyenoord weer willen beginnen aan Til? Heb het idee dat hij het voor de winterstop goed deed, maar dat de laatste maanden zijn tekortkomingen steeds meer naar voren kwamen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En zou je als Feyenoord weer willen beginnen aan Til? Heb het idee dat hij het voor de winterstop goed deed, maar dat de laatste maanden zijn tekortkomingen steeds meer naar voren kwamen.
Dat idee heb ik ook. Wel iemand die altijd enorm veel meters maakt, wat ervoor zorgt dat er ruimte komt voor anderen en bij zijn balveroveringen beginnen vaak tegenaanvallen van ons.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En zou je als Feyenoord weer willen beginnen aan Til? Heb het idee dat hij het voor de winterstop goed deed, maar dat de laatste maanden zijn tekortkomingen steeds meer naar voren kwamen.

Als je vooruit wil zeker niet. Er matige tweede seizoenhelft.

Dat idee heb ik ook. Wel iemand die altijd enorm veel meters maakt, wat ervoor zorgt dat er ruimte komt voor anderen en bij zijn balveroveringen beginnen vaak tegenaanvallen van ons.

Andere profiteren inderdaad van hem, maar op zo’n positie is het wel erg beperkt. Je had vroeger een Tomasson die ook prima kon afjagen en toch iets meer kon met een bal.
 
Bovenaan