Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is inderdaad wel een verrassing. Eigenlijk twee. Sandler maakte idd wel een aardige indruk, maar misschien heeft men toch teveel twijfels bij zijn fysiek.

Hendriks is er niet veel aan te pas gekomen onder Slot, maar de keren dat hij speelde was Slot wel positief.

Vraag je je toch af met wie Feyenoord dan bezig is. Zonder Hendriks en Sandler heb je vijf verdedigers over. Waarbij je waarschijnlijk Senesi en Malacia gaat kwijtraken en Geertruida wellicht ook wel in de picture staat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee joh, dat is onzin. Is nav Waterreus die gister in een podcast zei dat hij Bijlow de beste optie vindt als keeper voor PSV. Dat gaat echt nooit gebeuren. Los van de vraag of Bijlow dat zelf zou willen, gaat PSV echt geen 20 miljoen+ betalen voor een keeper.

Die PSV’ers zijn wel geil van Feyenoord. Eerder zagen ze in Slot wel een goede opvolger voor Schmidt en Afellay zag Feyenoord wel als een mooie tussenstap voor Strand Larsen naar PSV.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens zou het me niets verbazen als Mike Kleijn volgend jaar doorbreekt als linksback. Hij speelt daar de afgelopen maanden steeds vaker. En zeker zoals Geertruida als extra middenvelder speelt vanaf de rechtsbackpositie, zie ik Kleijn dat ook doen.
 

Abubakari

Well-known member
Als PSV op Strand Larsen gaat mikken dan hoeven we ons over PSV ook geen zorgen meer te maken. Leuke spits voor Groningen maar werd laatst in het dvhn nog zwaar bekritiseerd omdat ie zo beperkt is. Niks voor Feyenoord of PSV.

Ah okay, vond dat van Bijlow al raar. Podcasts met PSV’ers luister ik natuurlijk niet naar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als PSV op Strand Larsen gaat mikken dan hoeven we ons over PSV ook geen zorgen meer te maken. Leuke spits voor Groningen maar werd laatst in het dvhn nog zwaar bekritiseerd omdat ie zo beperkt is. Niks voor Feyenoord of PSV.

Ah okay, vond dat van Bijlow al raar. Podcasts met PSV’ers luister ik natuurlijk niet naar.

Heb je gelijk in en zeer verstandig. Op TV zap je neem ik aan ook weg als Waterreus aan het woord is.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af wat er met Til gebeurd. Ik vraag mij af of hij op dit moment terug naar Rusland wil.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag mij af wat er met Til gebeurd. Ik vraag mij af of hij op dit moment terug naar Rusland wil.

Volgens mij wil Feyenoord hem houden. Voor de stabiliteit goed, maar zijn beperkingen werden de tweede seizoenhelft wel erg zichtbaar. Bijzonder dat hij nog steeds bij het Nederlands elftal zit.
 
Bovenaan