gevegt
Well-known member
Wat te denken van JFK, die is maar al te blij met de komst van al die oud PSVers 👌
Wat te denken van JFK, die is maar al te blij met de komst van al die oud PSVers 👌
Sterf!Wat te denken van JFK, die is maar al te blij met de komst van al die oud PSVers 👌
Jij ook!
Klopt, daar zitten we nog een jaar aan vast helaas.Hendrix is toch voor 1,5 jaar gehuurd?
Was ik even vergeten. Sponsoren we die Russen voor nog een jaar.Hendrix is toch voor 1,5 jaar gehuurd?
Dat blijkt niet uit de cijfers die op Ajax showtime stonden over het afgelopen seizoen:Ik ben echt enthousiast over deze transfer. Ten Hag heeft hem meermaals 'zijn beste afmaker' genoemd.
Ten Hag heeft diezelfde woorden later nog een paar keer herhaald. En qua voetbalverstand heb ik Ten Hag vrij hoog zitten. Net als Slot trouwens, en die is, na gesprekken met Danilo, ook erg positief. Dat helpt ook mee in mijn gevoel, nadat ik vorige week een interview met Slot heb gezien waarin hij vertelt over op welke manier hij zijn selectie samenstelt. Allemaal geen garanties, Danilo zal het moeten laten zien. Mijn grootste twijfel zit hem in de angst die jij laatst al beschreef. Qua talent zit het verder wel goed, denk ik. Maar hij zal met voldoende zelfvertrouwen moeten spelen en (net als Dessers deed) gelijk een paar goals moeten maken en niet te lang op nul blijven staan. Als dat laatste gebeurt, zie ik het wel wat somberder in.Dat blijkt niet uit de cijfers die op Ajax showtime stonden over het afgelopen seizoen:
Wie wat negatief opvallen zijn Danilo en Antony. Laatstgenoemde overlegt an sich prima cijfers, maar is niet bepaald effectief op het gebied van schoten. Zijn landgenoot doet het echter niet veel beter. Ten Hag noemde hem aan het begin van het seizoen één van de beste spitsen in de vijandelijke zestien, maar dat kwam er niet bepaald uit. Slechts één op de acht schoten werd een goal bij Danilo.
Een deel van de aanhang zal niet Zo blij mee zijn. Blijft er eentje van 020 om het nog netjes te zeggen.Een overgang van Ajax naar Feyenoord ligt blijkbaar minder gevoelig dan andersom.
(ok, het maakt natuurlijk ook uit of het om wisselspeler of vedette gaat)
Feyenoord zou op langere termijn best eens beter af kunnen zijn.Wij Berghius, zij Dalino of anderstevoren.