Dan krijgt hij in ieder geval veel speeltijd met de blessure gevoelige Bijlow.Oud nieuws. FTM had deze informatie gisteren al. Maar prima tweede keeper achter Bijlow.
Dan krijgt hij in ieder geval veel speeltijd met de blessure gevoelige Bijlow.
Hoeveel heeft ie er al?Ik verwacht een Dessers die er 22 gaat in schoppen.
Hups Cyriel...
16.Hoeveel heeft ie er al?
Ok. Nou, hij doet redelijk wat ik toen van hem verwachtte
Mooi bedrag? Ik zou hem voor de helft al achterop de fiets wegbrengen naar Manchester. Knettergek als dit gerucht klopt.Manchester United wil Malacia overnemen voor 23,8 miljoen. Mooi bedrag denk ik.
Hoewel hij steeds beter begint te voetballen moet Feyenoord nu maar gewoon cashen.Mooi bedrag? Ik zou hem voor de helft al achterop de fiets wegbrengen naar Manchester. Knettergek als dit gerucht klopt.
Mooi bedrag? Ik zou hem voor de helft al achterop de fiets wegbrengen naar Manchester. Knettergek als dit gerucht klopt.
Mja.. Ik vind Malacia gewoon niet zo goed.Mwa, jonge linksback en international die zich aardig aan het ontwikkelen is en met name Europees echt zijn mannetje staat. Dat mag toch wel 15 miljoen plus zijn als je ziet hoe gek de markt is. Sterker nog Drenthe leverde ook zoiets op. Zeg niet dat je het voor 12 miljoen niet moet doen, maar dan ga je toch niet fietsen. Als we zelf onze spelers allemaal maar 8 tot 15 miljoen waard vinden, dan moet je er ook niet van op kijken dat we qua verkopen achter AZ aansluiten.
Er gaat in de wedstrijd nog voldoende mis. Dat zie ik het vaakst bij hem. Daarom is de transfer wat mij betreft een dikke bonus voor Feyenoord.Mja.. Ik vind Malacia gewoon niet zo goed.
Precies. Inpakken maar!Hoewel hij steeds beter begint te voetballen moet Feyenoord nu maar gewoon cashen.