Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Bovendien ook pas vrij recent eerste spits. Je kan wel blijven twijfelen aan zijn kwaliteiten, maar als hij tegen Union Berlin, Slavia Praag, Marseille, AZ en PSV scoort, dan zal hij vast wel wat kunnen. Die vier miljoen moet je aftikken. Desnoods zet je een crowdfund op. We moeten al genoeg nieuwe spelers volgend seizoen inpassen vermoed ik. Beetje vastigheid is wel goed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je kunt het nu eigenlijk niet meer maken om die optie niet te lichten. Er gaan deze zomer echt wel spelers worden verkocht, staan er mede door de Conference League genoeg in de etalage. Dus lijkt me een verantwoord risico om die optie voor 1 juni wel te lichten.

Ik vind nog steeds genoeg op hem aan te merken. Zijn zat momenten in de wedstrijd dat ik me verbaas over de verkeerde keuzes die hij maakt. Maar zoals Max al zegt, de statistieken spreken voor zich. Die jongen scoort gewoon ontzettend vaak. En niet tegen de minste tegenstanders ook. Hij past ook wel bij Feyenoord met zijn speelstijl. Natuurlijk het aanjagen wat hij doet. Maar hij is ook een spits die zowel in de bal komt als diep gaat. Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen dat je voor 4 miljoen iemand gaat vinden die aantoonbaar beter is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Desnoods ga je deze transfer crowdfunden. Geef je de optie om de pro-rata corona compensatie van dit jaar in de transfer van Dessers te stoppen en vraag je de rest van de supporters ook bij te dragen.
 

zwammy

Well-known member
Aanjagen wachten op een fout en heel vaak de eerste kans raak. Play offs tegen NEC. Had met rust 6 0 achter moeten staan, met kunst en vliegwerk krijg je 1 kans en die maakt ie. Dat is z'n grote kracht. Ik weet niet of hij nu nog zo vaak buitenspel stond als toen bij ons maar hij is gewoon 90 minuten scherp. Zijn de kansen te makkelijk mist ie ze, dat blijft wel een aandachtspunt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft wel fases dat hij veel buitenspel staat en mist nog wel eens makkelijke kansen. Maar wat een persoonlijkheid en wat een beslissende speler.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Mochten we ons echt doorontwikkelen dat Dessers niet meer je vaste spits is, dan heb je er ook nog een prima breekijzer aan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi bedrag? Ik zou hem voor de helft al achterop de fiets wegbrengen naar Manchester. Knettergek als dit gerucht klopt.

Mwa, jonge linksback en international die zich aardig aan het ontwikkelen is en met name Europees echt zijn mannetje staat. Dat mag toch wel 15 miljoen plus zijn als je ziet hoe gek de markt is. Sterker nog Drenthe leverde ook zoiets op. Zeg niet dat je het voor 12 miljoen niet moet doen, maar dan ga je toch niet fietsen. Als we zelf onze spelers allemaal maar 8 tot 15 miljoen waard vinden, dan moet je er ook niet van op kijken dat we qua verkopen achter AZ aansluiten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mwa, jonge linksback en international die zich aardig aan het ontwikkelen is en met name Europees echt zijn mannetje staat. Dat mag toch wel 15 miljoen plus zijn als je ziet hoe gek de markt is. Sterker nog Drenthe leverde ook zoiets op. Zeg niet dat je het voor 12 miljoen niet moet doen, maar dan ga je toch niet fietsen. Als we zelf onze spelers allemaal maar 8 tot 15 miljoen waard vinden, dan moet je er ook niet van op kijken dat we qua verkopen achter AZ aansluiten.
Mja.. Ik vind Malacia gewoon niet zo goed.
 
Bovenaan