Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Haha die kan er niet zoveel van.

Begreep ik ook al. Veel voetbalvolgers zagen hem al een tijdje als een goede optie voor Feyenoord, dus toch maar eens bij een Ajacied gevraagd die je wel serieus kan nemen. Die gaf ook al aan dat het niks is. Maar goed, je ziet ook wel mensen die wel van hem onder de indruk zijn. Hopelijk zien die het dan goed.
 

Abubakari

Well-known member
Begreep ik ook al. Veel voetbalvolgers zagen hem al een tijdje als een goede optie voor Feyenoord, dus toch maar eens bij een Ajacied gevraagd die je wel serieus kan nemen. Die gaf ook al aan dat het niks is. Maar goed, je ziet ook wel mensen die wel van hem onder de indruk zijn. Hopelijk zien die het dan goed.
Lastig te zeggen want bij Ajax heeft ie niet veel minuten gemaakt. Bij Twente begon hij vorig jaar uitstekend maar raakte hij uit vorm en zelfs op de bank. Als tweede Dessers denk ik dat je hem er wel bij kunt hebben. Als basisspits een twjfelgevalletje.
“Dat het niks is” lijkt mij wat overdreven, hij kan heus wel wat, heeft ie bij Twente ook laten zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lastig te zeggen want bij Ajax heeft ie niet veel minuten gemaakt. Bij Twente begon hij vorig jaar uitstekend maar raakte hij uit vorm en zelfs op de bank. Als tweede Dessers denk ik dat je hem er wel bij kunt hebben. Als basisspits een twjfelgevalletje.
“Dat het niks is” lijkt mij wat overdreven, hij kan heus wel wat, heeft ie bij Twente ook laten zien.
Jep, mee eens. Eerste seizoenshelft bij Twente was zeer goed. Kan me ook nog herinneren dat er toen veel Ajaxfans waren die zich afvroegen waarom Ajax hem had verhuurd en Haller in de spits stond bij Ajax. Daarna had hij inderdaad wel een terugval. En nu speelt hij vooral bij Jong Ajax en doet dat best oké.

Ik vind hem zeker niet de ideale eerste spits voor Feyenoord. Hij is wel erg klein en en beetje wisselvallig. Maar het is niet dat hij niets kan. Gelet op het aantal aanvallende spelers wat (waarschijnlijk) vertrekt bij ons best een interessante optie, gelet op zijn transfervrije status. En de weerstand die ik lees is volgens mij vooral gevoed omdat hij een 'Ajax afdankertje' is. Persoonlijk ben ik daar wat minder gevoelig voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat hij van Ajax komt dat speelt bij niemand hier een rol. Maar je hebt genoeg figuren in De Kuip zitten… Transfervrij kun je het best proberen en kennelijk ziet de technische staf iets in hem.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je moet je afvragen, is ie beter dan Dessers?

Dan kun je een betere spits halen als 1e keus en Danilo transfervrij als invalspits halen met uitzicht op meer.

Dessers én Danilo ijkt me voor Feyenoord toch net allebei een zesje, terwijl je ook een 8 wilt hebben als topclub.
 
Bovenaan