En op het middenveld zal die Bassett meer gaan spelen.
Ik denk niet dat er veel Ajacieden zijn die zich er druk om maken. Maar misschien bedoel je dat bepaalde lieden uit het legioen niet zitten te wachten op een Ajacied.Wow dat wordt een gevoelige transfer!
Haha die kan er niet zoveel van.
Lastig te zeggen want bij Ajax heeft ie niet veel minuten gemaakt. Bij Twente begon hij vorig jaar uitstekend maar raakte hij uit vorm en zelfs op de bank. Als tweede Dessers denk ik dat je hem er wel bij kunt hebben. Als basisspits een twjfelgevalletje.Begreep ik ook al. Veel voetbalvolgers zagen hem al een tijdje als een goede optie voor Feyenoord, dus toch maar eens bij een Ajacied gevraagd die je wel serieus kan nemen. Die gaf ook al aan dat het niks is. Maar goed, je ziet ook wel mensen die wel van hem onder de indruk zijn. Hopelijk zien die het dan goed.
Jep, mee eens. Eerste seizoenshelft bij Twente was zeer goed. Kan me ook nog herinneren dat er toen veel Ajaxfans waren die zich afvroegen waarom Ajax hem had verhuurd en Haller in de spits stond bij Ajax. Daarna had hij inderdaad wel een terugval. En nu speelt hij vooral bij Jong Ajax en doet dat best oké.Lastig te zeggen want bij Ajax heeft ie niet veel minuten gemaakt. Bij Twente begon hij vorig jaar uitstekend maar raakte hij uit vorm en zelfs op de bank. Als tweede Dessers denk ik dat je hem er wel bij kunt hebben. Als basisspits een twjfelgevalletje.
“Dat het niks is” lijkt mij wat overdreven, hij kan heus wel wat, heeft ie bij Twente ook laten zien.
Tja...Dessers én Danilo ijkt me voor Feyenoord toch net allebei een zesje, terwijl je ook een 8 wilt hebben als topclub.
Volgens ad.nl heeft Feyenoord Jeroen Zoet benaderd.