Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er gaat in de wedstrijd nog voldoende mis. Dat zie ik het vaakst bij hem. Daarom is de transfer wat mij betreft een dikke bonus voor Feyenoord.
Inderdaad. Hij is regelmatig erg nonchalant. Hij is soms erg wild. Toegegeven, elke rechtsbuiten zou tegen hem een vervelende middag hebben. Maar mijn grootste punt van kritiek is hoe hij in balbezit is. Hij krijgt elke wedstrijd weer zo ontzettend veel ruimte, omdat Sinisterra altijd tegen dubbele dekking speelt. Maar hij doet er amper tot nooit iets goeds mee. Zijn voorzetten zijn van dramatisch niveau, om over zijn afronding nog maar te zwijgen. Die is over het algemeen zelfs lachwekkend.

Dus ja, alles boven de 10 miljoen en ik dans de hele avond de Horlepiep.
 

Maasveld

Well-known member
Mwa, jonge linksback en international die zich aardig aan het ontwikkelen is en met name Europees echt zijn mannetje staat. Dat mag toch wel 15 miljoen plus zijn als je ziet hoe gek de markt is. Sterker nog Drenthe leverde ook zoiets op. Zeg niet dat je het voor 12 miljoen niet moet doen, maar dan ga je toch niet fietsen. Als we zelf onze spelers allemaal maar 8 tot 15 miljoen waard vinden, dan moet je er ook niet van op kijken dat we qua verkopen achter AZ aansluiten.
Voor 12 miljoen pak je de auto, boven de 15 de fiets.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord heeft Reiss Nelson een aanbieding gedaan om nog (minimaal) een seizoen in de Kuip te blijven. Dat lijkt mij een goed idee. Na een moeizaam eerste half jaar, heeft hij de afgelopen maanden duidelijk progressie geboekt. Je ziet dat hij er fysiek een stuk beter voor staat en daardoor ook steeds beter gaat voetballen. Hij moet voor de goal nog een stuk rustiger worden. Maar met zijn snelheid is hij wel een enorm wapen voor ons.

Verder worden de geruchten omtrent het transfervrij aantrekken van Ajax aanvaller Danilo Pereira ook steeds hardnekkiger. Ook dit lijkt mij een goed idee. Ik vind hem een beetje een type Linssen. Een jongen die zowel in de spits als vanaf links kan komen, veel meters maakt en daardoor lastig is om tegen te spelen. Ik vind hem (nog) niet de gedroomde eerste spits, maar als versterking voor de breedte is hij zeker welkom.
 
Bovenaan