Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Lang contract, international, 22 jaar en hele goede stats. Ja 20 miljoen is minimaal.

Wintertransfer op de slotdag.

AZ kreeg voor de rendementloze Stengs ruim voor de transferdeadline 15 miljoen euro. Zou toch vrij vernederend weer zijn als wij Sinisterra niet voor meer zouden kunnen verkopen. Ejuke van Heerenveen naar Rusland voor 12 miljoen…
 

Miramar

Well-known member
Hooguit 12 miljoen voor Sinisterra en meteen terug huren omdat de nieuwe club teveel buitenlandse spelers heeft. Zoiets....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Philippe Sandler wordt momenteel medisch gekeurd in Rotterdam. Feyenoord gaat hem voor de rest van het seizoen huren van Manchester City. Zijn contract loopt komende zomer af, dus bij wederzijds bevallen kan Feyenoord hem transfervrij contracteren. In dat geval heeft City wel een terugkoopoptie bedongen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Philippe Sandler wordt momenteel medisch gekeurd in Rotterdam. Feyenoord gaat hem voor de rest van het seizoen huren van Manchester City. Zijn contract loopt komende zomer af, dus bij wederzijds bevallen kan Feyenoord hem transfervrij contracteren. In dat geval heeft City wel een terugkoopoptie bedongen.

Blijf het opmerkelijk vinden. Een terugkoopoptie voor een speler wiens contract is afgelopen. Klinkt alleen logisch als City nog een eenzijdige optie zou hebben om het contract te verlengen.

Teixeira naar Famalicao

Top! Is alles wat overbodig is (tijdelijk) wel weggewerkt. Sommige komen van de zomer nog terug voor de rebound.

Al met al is de selectie nu wel redelijk op orde en er zijn weer wat overbodige spelers vertrokken. Komende zomer wacht de volgende fase. Dan moeten er echt spelers verkocht worden.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Helder verhaal net wel van Cristian Wielaert bij FC Afkicken. Over de kwaliteiten van Sandler is eigenlijk bij niemand twijfel geweest. Bij Anderlecht niet, bij City niet. Hij is alleen telkens geblesseerd geraakt als hij net bij een nieuwe club zat. Komt nu ook niet helemaal fit binnen. Dat verhaal zorgt bij mij toch wel voor grote twijfels. Schiet toch niet op een nauwelijks fitte, blessuregevoelige speler binnen te halen? Maar ik laat me graag verrassen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als dat een half seizoen zo doorgaat, dan rollen we hem in de zomer weer De Kuip uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het valt mij voorin nog niet heel erg mee met Linssen en Til na de winterstop. Ik ben benieuwd of het alleen de eredivisie is die weet hoe te anticiperen of dat deze heren hun magistrale vorm doortrekken de Conference League in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Even tot rust laten komen, maar the day after is mijn conclusie wel dat Arnesen het de komende zomer druk gaat krijgen.

De achterhoede was gisteren onrustig, maar dat lijkt mede door de keeper te komen. Een betere tweede doelman is echt noodzakelijk om verder te komen. Verder zullen Senesi en/Malacia wel vertrekken. Deels kunnen we dat intern opvangen, maar daarnaast zullen we ook een extra verdediger moeten gaan halen.

Het middenveld lijkt Kökçu een transfer te maken en Til lijkt te beperkt en te duur om hem langer te houden. Dus daar ligt wat werk.

Voorin moet vrijwel alles van Sinisterra komen en die zal ook gaan vertrekken. Voorin moet er echt kwaliteit bij. We komen echt nauwelijks tot echt goede kansen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt me dat Walemark er volgend seizoen gewoon moet staan toch?

Lijkt mij wel. Dan heb je echter een van de drie aanvallers. Hopelijk dat Jahanbaksh meer zijn oude vorm of die in de nationale ploeg pakt, maar daar kun je toch niet vanuit gaan.

Walemark viel overigens in het begin veelbelovend in, maar de laatste paar keren was het toch minder. Daarnaast is hij verdedigend kwetsbaar.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan