Het grote Feyenoord transfertopic

PES5

Administrator
Forumleiding
thumbs-a4ed789b3a6a1173a3ed71598f5faf8f_2000_2000.jpg
Zo zie je maar weer wat een shirtje kan doen.
In mijn herinnering vond men Hendrix hier altijd de grootste PSV-kneus na Toivonen en nu is men blij met z'n komst. Het kan verkeren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo zie je maar weer wat een shirtje kan doen.
In mijn herinnering vond men Hendrix hier altijd de grootste PSV-kneus na Toivonen en nu is men blij met z'n komst. Het kan verkeren.
Geen topper. Persoonlijk had ik liever Veerman of Bazoer gehad. Maar prima voor de breedte, hij vult wat gaten in de selectie op. En we kunnen gevegt ermee pesten.
 

JMD

Well-known member
En je weet nu zeker wie in mei bij Feyenoord - PSV de sterren van de hemel speelt.... Hij zal wel 2x scoren ofzo, dat soort geluk hebben wij altijd bij Feyenoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En je weet nu zeker wie in mei bij Feyenoord - PSV de sterren van de hemel speelt.... Hij zal wel 2x scoren ofzo, dat soort geluk hebben wij altijd bij Feyenoord.
Ghehehe, daar teken ik voor. :D

Maar even serieus, klopt mijn beeld van Hendrix een beetje? Dat hij weliswaar geen speler is die ons elftal gaat dragen, maar dat hij een nuttige kracht is om erbij te hebben voor de breedte op meerdere posities?
 

JMD

Well-known member
Maar even serieus, klopt mijn beeld van Hendrix een beetje? Dat hij weliswaar geen speler is die ons elftal gaat dragen, maar dat hij een nuttige kracht is om erbij te hebben voor de breedte op meerdere posities?
Jep, inderdaad. Wat mij betreft de ideale 12e man. Kan op veel posities spelen, en zal ook niet snel mopperen als hij op de bank moet.
Neemt verder een bak aan ervaring mee natuurlijk, kan ook nooit kwaad.
 

gevegt

Well-known member
Jep, inderdaad. Wat mij betreft de ideale 12e man. Kan op veel posities spelen, en zal ook niet snel mopperen als hij op de bank moet.
Neemt verder een bak aan ervaring mee natuurlijk, kan ook nooit kwaad.
Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?
 

Maasveld

Well-known member
Jep, inderdaad. Wat mij betreft de ideale 12e man. Kan op veel posities spelen, en zal ook niet snel mopperen als hij op de bank moet.
Neemt verder een bak aan ervaring mee natuurlijk, kan ook nooit kwaad.
En het is een Limburger, die doen het traditioneel goed bij Feyenoord.
 

De Wolf

Well-known member
Limburgse trainers hebben we weinig ervaring mee. Alleen Wiel Coerver en die mag je zeker succesvol noemen. Bertje is niet een echte maar als het zou betekenen dat het een garantie is voor het winnen van een UEFA cup mag Van Bommel best komen.
 

Makanaky

Well-known member
"Ik heb ooit een keer gezegd dat als er een club in Nederland zou zijn waar ik zou willen spelen, dat dat alleen Feyenoord zou kunnen zijn."

Ik rust mn kaas.
 
Bovenaan