Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
@gevegt: Hendrix is op trainingskamp in Dubai en vliegt richting Nederland voor een keuring morgen. Dus ik zou maar snel richting Schiphol rijden met je spandoek.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
O het is al rond. Basset volgende week woensdag in Rotterdam.
Hopelijk komt ie dan ook in dit shirt. :)

FJo6SxTWUAYlg5E
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je wat Feyenoorders op de kast wil krijgen, kun je die foto beter op Twitter plaatsen en wat van die figuren taggen. Heb niet het idee dat er hier veel rondlopen die zo primitief zijn dat ze rode vlekken in hun nek krijgen van alleen al het zien van een Ajaxshirt.
 

Abubakari

Well-known member
Goh, de foto die je wist dat zou komen.
De reactie die je wist dat zou komen.
Als je wat Feyenoorders op de kast wil krijgen, kun je die foto beter op Twitter plaatsen en wat van die figuren taggen. Heb niet het idee dat er hier veel rondlopen die zo primitief zijn dat ze rode vlekken in hun nek krijgen van alleen al het zien van een Ajaxshirt.
Dat is precies waar ik hem tegenkwam. Ik heb er ook nog één van Hendrix in een PSV shirt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, alleen net even mijn maag geleegd op het toilet en mijn ogen uitgespoeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is precies waar ik hem tegenkwam. Ik heb er ook nog één van Hendrix in een PSV shirt.
Dat verbaast mij dan weer niets.

Verder heb ik er totaal geen moeite mee om toe te geven dat Ajax er internationaal veel beter op staat dan Feyenoord. In het geval van Bassett had ik al vernomen dat zijn eerste voetbalervaring buiten Amerika er eentje was op 12-jarige leeftijd, toen hij het met leeftijdsgenootjes in Amsterdam tegen o.a. de jeugd van Ajax op mocht nemen. En dat dit grote indruk op hem heeft gemaakt, dus dat shirtje is logisch. En ik denk niet dat hij er ook maar een seconde minder z'n best door zal doen als hij straks voor ons speelt.
 

SanMark.

Well-known member
Ach en anders maak je alsnog die galg voor op de tribune.

Het is een beetje of je Tim Hoffman afvalt na zijn docu, mbt zijn vrouwonvriendelijke opmerkingen van 10 jaar terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan