Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Vilhena tekent bij Espanyol.

Huur toch?

Moet hij lekker doen :)

Er schijnt nog wel een middenvelder bij te komen...

Uit de woorden van Slot kun je zeker opmaken dat het niet bij Bassett en Walemark blijft. Ik ben erg benieuwd. Bassett en Walemark zijn in ieder geval goede lange termijn investeringen. Waarbij hopelijk Bassett Til na de zomer kan vervangen en Walemark iets eerder impact kan maken gezien de povere vorm van Jahanbaksh. Walemark moet alleen geloof ik nu echt weer terug in training. Dus die zal niet direct volledige wedstrijden kunnen spelen.
 

Hankie

Well-known member
Huur toch?



Uit de woorden van Slot kun je zeker opmaken dat het niet bij Bassett en Walemark blijft.
Half jaar huur met koopoptie, maar fijn voor hem om zich weer een beetje in de picture te kunnen spelen.

Ja laten we het hopen, is ook goed voor de afwisseling in het team.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord is naar verluidt bezig om Jorrit Hendrix voor anderhalf jaar te huren van Spartak Moskou. Alleen al om @gevegt uit te lachen hoop ik dat dit doorgaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op dat kuiken zit ik nou ook weer niet direct te wachten. Al is hij natuurlijk wel multidisfunctioneel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft tegenwoordig haar.

In dat geval vind ik het geen gekke optie. Linksbenig. Kan daarnaast naast defensieve middenvelder ook nog in geval van nood centraal achterin of linksback. 50 Europese duels en ruim 200 competitie en bekerduels ervaring. Gaat je niet heel veel verder helpen, maar zal als backup ook niet snel verzaken.
 
Bovenaan