Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mits hij geen grootverdiener in de selectie wordt, is dit denk ik wel een goede versterking in de breedte voor ons. Ik begrijp van de PSV-ers dat hij weliswaar geen topper voor hun was, maar toch wel een gewaardeerde kracht. Heeft daar ruim 200 wedstrijden in het eerste gespeeld. Is nu 26, dus heeft ervaring, maar is zeker niet over the hill. En hij kan op drie posities spelen waar wij onderbezet zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
50 wedstrijden Europees gespeeld. Zelfs nog een verdwaalde interland zag ik. Lost gewoon veel problemen op waardoor je je verder kan richten op andere posities.
 

Batigoal

Well-known member
Voor de Eredivisie is Hendrix natuurlijk dikke prima, maar heeft Feyenoord nu niet heel veel middenvelders?


Hopelijk komt ie dan ook in dit shirt. :)

FJo6SxTWUAYlg5E
Goeie gast die Bassett!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de Eredivisie is Hendrix natuurlijk dikke prima, maar heeft Feyenoord nu niet heel veel middenvelders?



Goeie gast die Bassett!

Basis Aursnes, Kökçu en Til. Back up Toornstra, Bassett en Hendrix. Teixeira was bezig met een transfer naar Turkije. Diemers en Antonucci zijn al verhuurd. Dus een dubbele bezetting hebben we. Dat lijkt mij niet overbodig. Die Wålemark kan eventueel op tien, maar ik neem aan dat we die in principe als rechtsbuiten gaan gebruiken.

Verder hebben Hartjes en Milambo al minuten in het eerste gemaakt en traint Kleijn wel regelmatig mee. Ook wordt Dermane nog deze winterstop vastgelegd. Maar geen van die vier worden volgens mij echt als volwaardige opties gezien voor het komende half jaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Basis Aursnes, Kökçu en Til. Back up Toornstra, Bassett en Hendrix. Teixeira was bezig met een transfer naar Turkije. Diemers en Antonucci zijn al verhuurd. Dus een dubbele bezetting hebben we. Dat lijkt mij niet overbodig. Die Wålemark kan eventueel op tien, maar ik neem aan dat we die in principe als rechtsbuiten gaan gebruiken.

Verder hebben Hartjes en Milambo al minuten in het eerste gemaakt en traint Kleijn wel regelmatig mee. Ook wordt Dermane nog deze winterstop vastgelegd. Maar geen van die vier worden volgens mij echt als volwaardige opties gezien voor het komende half jaar.
Hierop aanvullend @Batigoal: eigenlijk is alleen Aursnes echt een verdedigende middenvelder. Geertruida kan daar eventueel spelen, maar hij is ook de enige volwaardige verdediger achter de vier basisspelers. We hebben Ramon Hendriks, maar die komt (nog) tekort. En Jorrit Hendrix kan natuurlijk ook in de verdediging uit de voeten. Dus eigenlijk voeg je een extra optie toe voor vier posities waar we momenteel maar één volwaardige reserve hebben. Daarom vind ik het, gezien onze financiële mogelijkheden, helemaal geen gekke transfer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ramon Hendriks vond ik tegen Union Berlin (?) wel overtuigend invallen en tegen FC Utrecht vond ik men ook wel wat onevenredig kritisch op Hendriks. Maar ook met Hendriks is het achterin te dun om Geertruida als verdedigende middenvelder mee te rekenen. Zoals je aangeeft zal je eerder Hendrix als back up achterin meerekenen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ramon Hendriks vond ik tegen Union Berlin (?) wel overtuigend invallen en tegen FC Utrecht vond ik men ook wel wat onevenredig kritisch op Hendriks. Maar ook met Hendriks is het achterin te dun om Geertruida als verdedigende middenvelder mee te rekenen. Zoals je aangeeft zal je eerder Hendrix als back up achterin meerekenen.
Ja, laten we het er inderdaad maar op houden dat ook met Ramon Hendriks als volwaardige reserve de komst van Jorrit Hendrix (verwarrend, al die Hendriksxen), of in elk geval een speler met zijn veelzijdigheid, geen overbodige luxe is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jorrit speelt weer heel goed.

Hij zal het met mij eens zijn dat we dikverdiend hebben gewonnen. Met als beste spelers Malen en Jorrit.
En flikker op met die puntjes.


Volgens LdL spelen Malen en Mo nog steeds niet best en zijn Jorrit en Götze lekker bezig.

Jorrit is een waardige aanvoerder!

Het is een schande dat Jorrit niet vaker in de basis staat.

Tegen De Graafschap kan iedereen verliezen...
Voorts gaan we dit jaar echt niet meer verliezen.

Jorrit was weer eens de beste!

Jorrit, bedankt!

thumbs-a4ed789b3a6a1173a3ed71598f5faf8f_2000_2000.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan