Het grote Feyenoord transfertopic

ALenstra

Well-known member
Haha Philippe Sandler. Die ooit zei dat Pep Guardiola een plan met hem had. Waar zit die nu tegenwoordig? Feyenoord wordt wel een opvanghuis voor Nederlandse voetballers die in het buitenland zijn mislukt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haha Philippe Sandler. Die ooit zei dat Pep Guardiola een plan met hem had. Waar zit die nu tegenwoordig? Feyenoord wordt wel een opvanghuis voor Nederlandse voetballers die in het buitenland zijn mislukt.

Goed plan toch? Vier jaar lang goed verdienen bij Man City en dan bij Feyenoord terecht komen?

Gaat om verhuur begrijp ik en hij heeft een aflopend contract bij City. Kijken of hij die eerst moet verlengen net als andere leden van het Engelse Huurlingen Legioen.

Vraag mij ook af wat het plan van Feyenoord is met Sandler. Vooralsnog lijkt hij een verhuur van Hendriks te moeten gaan faciliteren. Alleen is die Sandler volgens mij rechtsbenig en Hendriks is ook backup voor Malacia. Nu heb je daar in nood Hendrix voor, maar dat is ook verre van ideaal.

Opvanghuis voor mislukte Nederlanders in het buitenland valt wel mee toch? Til vertrekt komende zomer en heeft duidelijk zijn waarde dit jaar. Sandler lijkt vooralsnog een noodverbandje voor zes maanden. Blijft na dit seizoen Hendrix nog over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Overigens schijnt er concrete interesse te zijn voor Sinisterra. Zijn vertrek zou sportief een enorme domper zijn.
 

Maasveld

Well-known member
Opvanghuis voor mislukte Nederlanders in het buitenland valt wel mee toch? Til vertrekt komende zomer en heeft duidelijk zijn waarde dit jaar. Sandler lijkt vooralsnog een noodverbandje voor zes maanden. Blijft na dit seizoen Hendrix nog over.
Oud-Eredivisiespelers zal @ALenstra waarschijnlijk bedoelen.
 

De Wolf

Well-known member
Hoe heet dat opvanghuis van mislukte Nederlanders in het buitenland met Musaba, Van Hooijdonk, Kongolo en Siem de Jong ook al weer?
 

Maasveld

Well-known member
Nu sta je als club nog redelijk in de competitie en Europees. Dan ga je niet meer je beste wapen wegdoen. En dan nog in paniek iemand anders halen....
Sinisterra zal alleen tegen de juiste prijs vertrekken. Je hebt nu wat gaten gevuld en toekomstgericht geïnvesteerd tegen een redelijk goedkope prijs geloof ik. Voor Sinisterra zal je dan 15 a 20 miljoen vangen. Zijn vertrek kun je op korte termijn intern redelijk eenvoudig opvangen door Linssen naar links te schuiven en Dessers in de spits te zetten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sinisterra zal alleen tegen de juiste prijs vertrekken. Je hebt nu wat gaten gevuld en toekomstgericht geïnvesteerd tegen een redelijk goedkope prijs geloof ik. Voor Sinisterra zal je dan 15 a 20 miljoen vangen. Zijn vertrek kun je op korte termijn intern redelijk eenvoudig opvangen door Linssen naar links te schuiven en Dessers in de spits te zetten.

Linssen als linksbuiten in dit systeem werkt niet echt. Als Sinisterra vertrekt, dan moet je nog echt de markt op en dan betaal je ook teveel geld of pak je net niet de goede.

Oud-Eredivisiespelers zal @ALenstra waarschijnlijk bedoelen.

Dan komt daar Dessers bij. Dat is wel een schot in de roos gebleken. Ik weet niet of Linssen of Dessers nou het niveau is om echt stappen vooruit te zetten, maar voor dit seizoen is het voldoende.
 

Batigoal

Well-known member
Het probleem van Feyenoord was juist het verkopen van spelers met (veel) winst. Dan is het sportief natuurlijk jammer als een belangrijke speler vertrekt, maar dit lijkt me de ideale gelegenheid om eens wél toe te happen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het probleem van Feyenoord was juist het verkopen van spelers met (veel) winst. Dan is het sportief natuurlijk jammer als een belangrijke speler vertrekt, maar dit lijkt me de ideale gelegenheid om eens wél toe te happen.
Eens. Als er inderdaad een club met 20 miljoen voor Sinisterra komt dan moeten we hem gelijk verkopen. Hoe jammer dat sportief gezien ook is.
 

Hankie

Well-known member
Eens. Als er inderdaad een club met 20 miljoen voor Sinisterra komt dan moeten we hem gelijk verkopen. Hoe jammer dat sportief gezien ook is.
Ik ga ervan uit dat er een schaduwlijst ligt, sowieso zou mss Wålemark ook op die plek kunnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord TM noemt Stipe Biuk:


Nog weinig rendement als ik het zo bekijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga ervan uit dat er een schaduwlijst ligt, sowieso zou mss Wålemark ook op die plek kunnen.

Zou Jahanbaksh dan links zetten en Wålemark rechts. Kunnen ze beide makkelijker naar binnen en is er voldoende ruimte op de flanken voor Malacia en Pedersen om eroverheen te komen.
 
Bovenaan