Miramar
Well-known member
Hij verzuipt niet in een volle Kuip zoals alle andere PSV-ersWat zijn zijn sterke en zwakke punten?
Hij verzuipt niet in een volle Kuip zoals alle andere PSV-ersWat zijn zijn sterke en zwakke punten?
Volgende transfer naar Feyenoord zou Philippe Sandler kunnen zijn van Man. City
Evenwicht op de bank is ook belangrijk.Heeft voldoende ervaring met niet spelen.
Haha Philippe Sandler. Die ooit zei dat Pep Guardiola een plan met hem had. Waar zit die nu tegenwoordig? Feyenoord wordt wel een opvanghuis voor Nederlandse voetballers die in het buitenland zijn mislukt.
Met zijn vertrek gooi je eigenlijk je hele transfer beleid van deze winterstop in de prullenbak.Overigens schijnt er concrete interesse te zijn voor Sinisterra. Zijn vertrek zou sportief een enorme domper zijn.
Hoezo?Met zijn vertrek gooi je eigenlijk je hele transfer beleid van deze winterstop in de prullenbak.
Nu sta je als club nog redelijk in de competitie en Europees. Dan ga je niet meer je beste wapen wegdoen. En dan nog in paniek iemand anders halen....Hoezo?
Oud-Eredivisiespelers zal @ALenstra waarschijnlijk bedoelen.Opvanghuis voor mislukte Nederlanders in het buitenland valt wel mee toch? Til vertrekt komende zomer en heeft duidelijk zijn waarde dit jaar. Sandler lijkt vooralsnog een noodverbandje voor zes maanden. Blijft na dit seizoen Hendrix nog over.
Sinisterra zal alleen tegen de juiste prijs vertrekken. Je hebt nu wat gaten gevuld en toekomstgericht geïnvesteerd tegen een redelijk goedkope prijs geloof ik. Voor Sinisterra zal je dan 15 a 20 miljoen vangen. Zijn vertrek kun je op korte termijn intern redelijk eenvoudig opvangen door Linssen naar links te schuiven en Dessers in de spits te zetten.Nu sta je als club nog redelijk in de competitie en Europees. Dan ga je niet meer je beste wapen wegdoen. En dan nog in paniek iemand anders halen....
Sinisterra zal alleen tegen de juiste prijs vertrekken. Je hebt nu wat gaten gevuld en toekomstgericht geïnvesteerd tegen een redelijk goedkope prijs geloof ik. Voor Sinisterra zal je dan 15 a 20 miljoen vangen. Zijn vertrek kun je op korte termijn intern redelijk eenvoudig opvangen door Linssen naar links te schuiven en Dessers in de spits te zetten.
Oud-Eredivisiespelers zal @ALenstra waarschijnlijk bedoelen.
Eens. Als er inderdaad een club met 20 miljoen voor Sinisterra komt dan moeten we hem gelijk verkopen. Hoe jammer dat sportief gezien ook is.Het probleem van Feyenoord was juist het verkopen van spelers met (veel) winst. Dan is het sportief natuurlijk jammer als een belangrijke speler vertrekt, maar dit lijkt me de ideale gelegenheid om eens wél toe te happen.
Ik ga ervan uit dat er een schaduwlijst ligt, sowieso zou mss Wålemark ook op die plek kunnen.Eens. Als er inderdaad een club met 20 miljoen voor Sinisterra komt dan moeten we hem gelijk verkopen. Hoe jammer dat sportief gezien ook is.
Ik ga ervan uit dat er een schaduwlijst ligt, sowieso zou mss Wålemark ook op die plek kunnen.