Het grote Feyenoord transfertopic

Makanaky

Well-known member
Met Bazoer heb je er ook nog een extra optie voor de verdediging bij. Al blijft het een vaatje buskruit, ik zou hem graag zien onder Arnes hoede.
 

Makanaky

Well-known member
Die wordt dus vanwege mislopen Feyenoord opstandig, gooit kont tegen krib, speelt een halfjaar niet om vervolgens transfervrij voor een Turkse middenmoter te tekenen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die mafklappers vragen 2 miljoen voor hem, voor een half jaar contract.

Ja, dat is vrij bezopen. Anderzijds zit je ook niet te wachten op dat je sleutelspeler midden in het seizoen vertrekt. In de Conference League kan je dat half miljoen ook wel met een rondje extra terugverdienen.

Dan hebben we weer eentje voor die bij alle PAF clubs heeft gespeeld. Toevallig ook in die volgorde.

Heeft hij dan ook echt minuten in het eerste van PSV gemaakt? Die is toch eigenlijk echt door Ajax opgeleid?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord is akkoord met Bazoer en moet er enkel nog uit zien te komen met Vitesse, wat naar verluidt 3 miljoen vraagt.

Toch wel een verrassende transfer. Ik sta er een beetje dubbel in. Bazoer in topvorm is voor ons een geweldige versterking, da's nogal een open deur. Maar tegelijkertijd ook de olifant in de kamer, natuurlijk. Want hoe vaak is hij echt op z'n best geweest in zijn carrière? Uiteraard, zoals bij elke aankoop, geef ik hem het voordeel van de twijfel. Wat me in elk geval positief stemt is dat Slot blijkbaar uitgebreid met hem gesproken heeft en dat de beide heren op basis van die gesprekken zeer graag met elkaar willen samenwerken. Het zou toch wel gaaf zijn als Slot bij hem de juiste snaar raakt en wij de beste Bazoer te zien krijgen.

Verder zet Feyenoord ook in op de komst van Patrik Walemark van Hacken. Een 20-jarige Zweedse stylist, die zowel hangend op rechts als op '10' kan spelen. Voor hem is er echter hevige concurrentie en hij heeft nog een meerjarig contract, dus Hacken kan de hoofdprijs vragen.
 

Makanaky

Well-known member
Waar ga je Bazoer neerzetten? Bij Vitesse vrije verdediger in een driemansblok. Met 2 achterin wordt het risico met hem veel te groot. Tegelijkertijd speelt Bazoer al 1,5 jaar niet of nauwelijks meer op zijn natuurlijke plek als middenvelder. Als eventuele opvolger van Kökçü vind ik hem echter weer te defensief.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb wel vertrouwen in Slot dat hij er raad mee weet.

Walemark lijkt mij een interessante speler. Volgens de verhalen jong, creatief en vol in zijn ontwikkeling.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weer een middenvelder. Ik heb liever dat Mike Kleijn vanaf aankomende zomer de kans krijgt.
 
Bovenaan