Feyenoord is akkoord met Bazoer en moet er enkel nog uit zien te komen met Vitesse, wat naar verluidt 3 miljoen vraagt.
Toch wel een verrassende transfer. Ik sta er een beetje dubbel in. Bazoer in topvorm is voor ons een geweldige versterking, da's nogal een open deur. Maar tegelijkertijd ook de olifant in de kamer, natuurlijk. Want hoe vaak is hij echt op z'n best geweest in zijn carrière? Uiteraard, zoals bij elke aankoop, geef ik hem het voordeel van de twijfel. Wat me in elk geval positief stemt is dat Slot blijkbaar uitgebreid met hem gesproken heeft en dat de beide heren op basis van die gesprekken zeer graag met elkaar willen samenwerken. Het zou toch wel gaaf zijn als Slot bij hem de juiste snaar raakt en wij de beste Bazoer te zien krijgen.
Verder zet Feyenoord ook in op de komst van Patrik Walemark van Hacken. Een 20-jarige Zweedse stylist, die zowel hangend op rechts als op '10' kan spelen. Voor hem is er echter hevige concurrentie en hij heeft nog een meerjarig contract, dus Hacken kan de hoofdprijs vragen.