Miramar
Well-known member
...Ik verwacht een Dessers die er 22 gaat in schoppen.
Hups Cyriel...
...Ik verwacht een Dessers die er 22 gaat in schoppen.
Hups Cyriel...
Kijk....
Hij is op weg...
#howcanimakethisaboutme
#howcanimakethisaboutme
Laatste twee wedstrijden gewoon top....Kökçu speelde ook weer goed.
Voor vrijdag moet het rond zijn.Is Joey Veerman nog meegegaan met de bus?
Voor vrijdag moet het rond zijn.
Feyenoord is wel rond met Karim Dermane. Een 17 jarig talent van FC wafa
Wat een koopclub ineens!
Veerman is Feyenoord supporter, dat telt ook ...Allemaal zelfopgeleide spelers natuurlijk. Met name Veerman is een echt exponent van de jeugdopleiding.
De kans is groot dat Kökçü na dit seizoen vertrekt, daarnaast zullen Diemers en Texeira deze winter vertrekken. Dus in eerste instantie om de bank te versterken en dan in het gat van Kökçü te springen als deze vertrekt.Veerman is natuurlijk een hele goede speler, maar wat betekent het voor de huidige opstelling?
Moet hij Kokcu eruit spelen?
Ik neem aan dat Veerman wel nog even een jaartje in Jong moet spelen om te wennen aan het spel van Feyenoord.Allemaal zelfopgeleide spelers natuurlijk. Met name Veerman is een echt exponent van de jeugdopleiding.
De kans is groot dat Kökçü na dit seizoen vertrekt, daarnaast zullen Diemers en Texeira deze winter vertrekken. Dus in eerste instantie om de bank te versterken en dan in het gat van Kökçü te springen als deze vertrekt.
Ik neem aan dat Veerman wel nog even een jaartje in Jong moet spelen om te wennen aan het spel van Feyenoord.