gevegt
Well-known member
Met een havenbaron erbij komt dat dus al snel op 900 miljoen.Kökcu en Malacia gaan 500 miljoen opleveren.
Met een havenbaron erbij komt dat dus al snel op 900 miljoen.Kökcu en Malacia gaan 500 miljoen opleveren.
Ja of verlening tot 2026 met verdubbeling salaris.Kokcu Naar Sevilla?
Doe dan maar weg.Ja of verlening tot 2026 met verdubbeling salaris.
Nope nog een jaar knallen en dan voor hoger bedrag verkopen!Doe dan maar weg.
Ik hoop het. Hoe sneller het rond komt, hoe eerder wij zelf kunnen toeslaan op de transfermarkt.Nou, Malacia is nu wel weg.
Dat idee heb ik ook. Wel iemand die altijd enorm veel meters maakt, wat ervoor zorgt dat er ruimte komt voor anderen en bij zijn balveroveringen beginnen vaak tegenaanvallen van ons.En zou je als Feyenoord weer willen beginnen aan Til? Heb het idee dat hij het voor de winterstop goed deed, maar dat de laatste maanden zijn tekortkomingen steeds meer naar voren kwamen.
En zou je als Feyenoord weer willen beginnen aan Til? Heb het idee dat hij het voor de winterstop goed deed, maar dat de laatste maanden zijn tekortkomingen steeds meer naar voren kwamen.
Dat idee heb ik ook. Wel iemand die altijd enorm veel meters maakt, wat ervoor zorgt dat er ruimte komt voor anderen en bij zijn balveroveringen beginnen vaak tegenaanvallen van ons.