Abubakari
Well-known member
Wordt wel tijd dat Cambuur ook eens met wat nieuwe spelers op de proppen komt.Stuur maar door naar Leeuwarden, huren wij hem een jaar. Gas geven.
Wordt wel tijd dat Cambuur ook eens met wat nieuwe spelers op de proppen komt.Stuur maar door naar Leeuwarden, huren wij hem een jaar. Gas geven.
En Gnonto kopenFeyenoord wil Stengs een jaartje huren van Nice.
FTM lijkt wel positief....En we gaan ons melden voor Wilfried Gnonto van Zurich... Die lijkt me wat aan de dure kant.
FTM lijkt wel positief....
Ja dat wel... Laten we het maar wel hopen. Met Stengs, Maatsen en Gnonto maak je wel een mooie grote stap.Was hij toch ook wel over die Argentijnse spits actief in de MLS die achteraf ook totaal onhaalbaar bleek?
Gnonto? Dat klinkt als een sci-fi planeet, maar dat is dus een speler die jullie allemaal kennen? ik had er nog nooit van gehoord.
Ik ook niet, maar schijnt onlangs zijn debuut gemaakt te hebben bij Italië.Gnonto? Dat klinkt als een sci-fi planeet, maar dat is dus een speler die jullie allemaal kennen? ik had er nog nooit van gehoord.
Ik las dat Ajax en PSV ook belangstelling hebben, dat ie op weg was naar Freiburg en dat ie naar nog 17 clubs kan, volgens allerlei clickbait sites.Ik niet, maar als je dan gaat googlen kom je een eind.
Beetje vreemd dat je als speler in Zwitserland in beeld komt voor het Italiaanse elftal. Meestal is het alleen big 5 en de rest kijkt de bondscoach niet naar.Ik ook niet, maar schijnt onlangs zijn debuut gemaakt te hebben bij Italië.
Beetje vreemd dat je als speler in Zwitserland in beeld komt voor het Italiaanse elftal. Meestal is het alleen big 5 en de rest kijkt de bondscoach niet naar.
Taabouni van AZ naar Feyenoord