Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
En we gaan ons melden voor Wilfried Gnonto van Zurich... Die lijkt me wat aan de dure kant.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, dat gaat hem nooit worden Gnonto.

Rendement van Stengs was het laatste seizoen bij AZ wel echt angstaanjagend laag.
 

Abubakari

Well-known member
Gnonto? Dat klinkt als een sci-fi planeet, maar dat is dus een speler die jullie allemaal kennen? ik had er nog nooit van gehoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik wel, maar ik volg het jeugdvoetbal veel meer dan de gemiddelde voetbalvolger, dus ik ben niet representatief.

Kennen is trouwens een groot woord. Ik ken z'n naam en z'n reputatie een beetje. Vooral omdat hij inderdaad de afgelopen Nations League periode zijn debuut voor het Italiaanse elftal heeft gemaakt.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ook niet, maar schijnt onlangs zijn debuut gemaakt te hebben bij Italië.
Beetje vreemd dat je als speler in Zwitserland in beeld komt voor het Italiaanse elftal. Meestal is het alleen big 5 en de rest kijkt de bondscoach niet naar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beetje vreemd dat je als speler in Zwitserland in beeld komt voor het Italiaanse elftal. Meestal is het alleen big 5 en de rest kijkt de bondscoach niet naar.

Dan zal hij wel voor een ander nationaal elftal kunnen uitkomen en de Nation League werd door de grote landen echt als speeltuin gebruikt om te experimenteren.
 

De Wolf

Well-known member
Je zag het wel met Pelle. Hij had net zijn handtekening gezet bij Southampton en hij werd opgeroepen.
 
Bovenaan