JFK
Well-known member
Je bent van harte welkom bij een avondje bieren bij Excelsior met de mannen.
Dan ga ik voor Excelsior!
Ik neem de uitnodiging van harte aan.
Je bent van harte welkom bij een avondje bieren bij Excelsior met de mannen.
Vieze nepper
Eerst Marsman, dan Narsingh en nu deze grootheid.
Ik denk dat ik aankomend seizoen maar voor Helmond Sport ga supporteren.
Het is anders wel de Ierse Xavi!Ik ken heel die gast niet. Maar het feit dat hij in 96 offici?le duels slechts een handvol goals heeft gemaakt en vorig seizoen amper tot niet gespeeld heeft, stemt me niet echt positief.
Doe niet ingewikkeld, doe als rezakloens.
Mocht het nu wel een succes worden kan Feyenoord hem in elk geval voor een ziek bedrag (want homegrown Britse speler) verpatsen.
Maar verder niet echt de traditionele aankoop die je verwacht.
Wat is echt een traditionele aankoop?
Ik lees Xavi en ik lees Iniesta. Dit soort types behoudens het origineel zijn meestal niet zo goed
Maar zijn daden benne groot....Maar hij heeft wel een gekke ziekte. Sinds zijn komst naar Feyenoord is hij volgens Wikipedia van 1.78m in een dag naar 1.68m gekrompen en inmiddels verder naar 1.63m. Morgen dus waarschijnlijk nog maar 1.60m. Dat vind ik wel heel erg klein.
Maar hij heeft wel een gekke ziekte. Sinds zijn komst naar Feyenoord is hij volgens Wikipedia van 1.78m in een dag naar 1.68m gekrompen en inmiddels verder naar 1.63m. Morgen dus waarschijnlijk nog maar 1.60m. Dat vind ik wel heel erg klein.
Leroy Fer heeft in zijn carriere wel meer dingen verkeerd waargenomen. Het toekomstperspectief van letterlijk alle clubs waar hij getekend heeft bijvoorbeeld. Dat ie heel graag naar Feyenoord wil is geen geheim.Volgens Leroy Fer kan de nieuwe Ier heerlijk voetballen. Toen de journalist van AD vervolgens opperde dat er dan wel een krachtpatser naast zou kunnen, glimlachte Fer alleen maar. Dat was niet aan hem, zei hij. Die wil wel dus!