Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Eerst Marsman, dan Narsingh en nu deze grootheid.
Ik denk dat ik aankomend seizoen maar voor Helmond Sport ga supporteren.

Het grappige is dat dit rijtje ook een rijtje met aankopen voor NAC had kunnen zijn en dan had iedereen dat gewoon gevonden.

Max

Administrator
Forumleiding
Iig ten opzichte van Clasie is het middenveld weer 9 centimeter gegroeid.

Atreides

Well-known member
Mocht het nu wel een succes worden kan Feyenoord hem in elk geval voor een ziek bedrag (want homegrown Britse speler) verpatsen.

Maar verder niet echt de traditionele aankoop die je verwacht.

Max

Administrator
Forumleiding
Mocht het nu wel een succes worden kan Feyenoord hem in elk geval voor een ziek bedrag (want homegrown Britse speler) verpatsen.

Maar verder niet echt de traditionele aankoop die je verwacht.

Wat is echt een traditionele aankoop?

Ik lees Xavi en ik lees Iniesta. Dit soort types behoudens het origineel zijn meestal niet zo goed.

Atreides

Well-known member
Wat is echt een traditionele aankoop?

Een aankoop die jij en ik ook hadden kunnen verzinnen of een exoot waarvan je maar moet afwachten of het wat wordt.

Niet een Brit die gratis mag vertrekken op het tweede niveau in Engeland.

Ik lees Xavi en ik lees Iniesta. Dit soort types behoudens het origineel zijn meestal niet zo goed

Waarschijnlijk is dit Pelle Clement II.

Unregistere

Well-known member
Jaap wilde hem heel erg graag hebben, ze hebben hem natuurlijk niet zelf gescout. Dat zegt wel iets. Mocht hij floppen, dan zal men bij Feyenoord dus vooral naar Jaap kijken. Wel slim, want zonder technisch directeur kun je als trainer maar beter zelf de touwtjes in handen nemen.

Max

Administrator
Forumleiding
Maar hij heeft wel een gekke ziekte. Sinds zijn komst naar Feyenoord is hij volgens Wikipedia van 1.78m in een dag naar 1.68m gekrompen en inmiddels verder naar 1.63m. Morgen dus waarschijnlijk nog maar 1.60m. Dat vind ik wel heel erg klein.

Miramar

Well-known member
Maar hij heeft wel een gekke ziekte. Sinds zijn komst naar Feyenoord is hij volgens Wikipedia van 1.78m in een dag naar 1.68m gekrompen en inmiddels verder naar 1.63m. Morgen dus waarschijnlijk nog maar 1.60m. Dat vind ik wel heel erg klein.
Maar zijn daden benne groot....

Mario

Well-known member

Je moet 'm natuurlijk wel (vuur)water geven, anders blijft er weinig van over.

Unregistere

Well-known member
Volgens Leroy Fer kan de nieuwe Ier heerlijk voetballen. Toen de journalist van AD vervolgens opperde dat er dan wel een krachtpatser naast zou kunnen, glimlachte Fer alleen maar. Dat was niet aan hem, zei hij. Die wil wel dus!

Pascallovic

Well-known member
Volgens Leroy Fer kan de nieuwe Ier heerlijk voetballen. Toen de journalist van AD vervolgens opperde dat er dan wel een krachtpatser naast zou kunnen, glimlachte Fer alleen maar. Dat was niet aan hem, zei hij. Die wil wel dus!
Leroy Fer heeft in zijn carriere wel meer dingen verkeerd waargenomen. Het toekomstperspectief van letterlijk alle clubs waar hij getekend heeft bijvoorbeeld. Dat ie heel graag naar Feyenoord wil is geen geheim.

De Wolf

Well-known member
Helaas is NAC al gedegradeerd anders kon hij mooi daar heen. Dan maar gewoon de Maastunnel onderdoor naar West

Bovenaan