Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toegegeven: Liam Kelly maakte vandaag een uitstekende indruk. Gister voor het eerst getraind en vandaag al gelijk alle ballen opeisen, z'n teamgenoten coachen en constant de aanvallers bedienen. Nu heb ik Vejinovic en Singh ook uitstekend zien spelen in de voorbereiding, dus het zegt nog niet veel. Maar ik ben al wel ietsje optimistischer.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toegegeven: Liam Kelly maakte vandaag een uitstekende indruk. Gister voor het eerst getraind en vandaag al gelijk alle ballen opeisen, z'n teamgenoten coachen en constant de aanvallers bedienen. Nu heb ik Vejinovic en Singh ook uitstekend zien spelen in de voorbereiding, dus het zegt nog niet veel. Maar ik ben al wel ietsje optimistischer.

En vandaag speelde hij dramatisch, zo zie je maar.

Unregistere

Well-known member
Feyenoord is ge?nteresseerd in de 16-jarige Mipo Odubeko. Dat meldt de Daily Mail. De jonge spits stond tot deze zomer onder contract bij Manchester United, maar weigerde daar een nieuw contract te tekenen.

Odubeko was afgelopen seizoen in de jeugdopleiding van Manchester United goed voor maar liefst 35 doelpunten. Ook Bayern M?nchen, Newcastle United, Burnley en Genoa zouden ge?nteresseerd zijn.

Jongen voor de toekomst wellicht, al is de concurrentie dus stevig.

Batigoal

Well-known member
Het kan toch gebeuren dat het nog onrustig wordt aan het spelersfront bij Feyenoord. Berghuis heeft nog steeds niet verlengd en nu klopt PSV weer aan de deur. Daarnaast kan Botteghin zijn wens om in Brazili? te spelen uit laten komen nu Palmeiras interesse toont.

Aan de andere kant ligt Elia in scheiding met Basaksehir dus wie weet hebben jullie al snel de vervanger voor die eerste binnen.

Pascallovic

Well-known member
Blijf maar heel weinig geloven van die interesse van PSV in Berghuis. Die hebben met Bergwijn, Lozano, Bruma, Gapko en Malen voldoende opties lopen aan de zijkant, zelfs als Bergwijn of Lozano wordt verkocht. Voorlopig ziet het er ook niet uit dat 1 van beiden op korte termijn gaat vertrekken. Berghuis zal dus gewoon in Rotterdam blijven. Wellicht dat het vertrek van Botteghin de Rotterdammers wel kan helpen om eens achterin door te selecteren.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Als Berghuis echt weg wil, dan hebben we straks Raiola over de vloer en dan kan het feest beginnen.

Botteghin weet ik niet wat ik daarvan moet vinden. Op zich straks 32 en dan ben je nog niet bejaard. Anderzijds natuurlijk ook niet erg wendbaar en Van Beek lijkt het al tijden kwijt te zijn. Ik weet niet of we nog goede verdedigers in de smiezen hebben of dat Geertruida toch niet zo slecht is als Van Bronckhorst deed geloven.

Unregistere

Well-known member
Narsingh is in principe al gehaald om in te spelen op de transfer van Berghuis naar PSV. Nu is het een slimme tactiek om even te stellen dat hij niet te koop is, maar ik denk dat het Feyenoord niet slecht uit zou komen als ze nog wat centen pakken voor Berghuis. Kunnen ze mooi Fer een leuk salaris bieden en aantrekken. Of wellicht zelfs nog voor Elia gaan, zoals Bati oppert.

Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Jorgesen speelt zeer waarschijnlijk niet mee tijdens de EL-kwalificatie en de start van de competitie.

Kans voor Dylan om te laten zien dat hij Vent(e) genoeg is. Al zou ik Feyenoord aanraden om iets te kopen.

Pascallovic

Well-known member
Jorgesen speelt zeer waarschijnlijk niet mee tijdens de EL-kwalificatie en de start van de competitie.

Kans voor Dylan om te laten zien dat hij Vent(e) genoeg is. Al zou ik Feyenoord aanraden om iets te kopen.
Iets wat Dylan niet is kan ie ook niet laten zien.

Atreides

Well-known member
Inmiddels zou Feyenoord Fer ook bijna binnen hebben. Waarschijnlijk een uitgelezen kans voor Jaap om zijn eigen hobbyproject te laten spelen met twee routines en dus wederom een toptalent op de bank te zetten.

Iets wat Dylan niet is kan ie ook niet laten zien.

Jammer dat spelers van het kaliber Redan niet voor een fooi te koop waren.

Atreides

Well-known member

klinkt logisch!

In Drenthe worden de spelerspresentaties trouwens gewoon 'op fietse' gedaan uiteraard begeleidende door muziek van SKIK:
IMG_0820.jpg

Een helikopter is ook leuk, maar 'op fietse' is dan weer authentieker.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ehm... Als er nou iets authentiek is dan is het de helikopter bij de Open Dag van Feyenoord. Geen enkele club ter wereld doet dat.

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Dat was ook al zo toen ik nog jaarlijks naar de Open Dag ging.

Atreides

Well-known member
Ehm... Als er nou iets authentiek is dan is het de helikopter bij de Open Dag van Feyenoord. Geen enkele club ter wereld doet dat.

Origineel wel, uniek klaarblijkelijk ook.

Persoonlijk vind ik een helikopter niet passend bij 'geen woorden maar daden' van 'arbeidersclub; Feyenoord. Een belangrijk onderdeel van het woord authentiek is voor mij het onderdeel 'echt'.

Wat overigens niet wegneemt dat ik die helikopter vanuit marketingoogpunt briljant vind.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk niet dat er iemand wakker van zal liggen van wat jij ervan vindt. Het is een 24-jarige traditie wat ik niet snel zie veranderen.

Atreides

Well-known member
Ik denk niet dat er iemand wakker van zal liggen van wat jij ervan vindt. Het is een 24-jarige traditie wat ik niet snel zie veranderen.

Dat eerste hoop ik zeker niet. Het tweede ben ik met je eens. Ik beoog slechts mijn interpretatie van authentiek versus origineel toe te lichten.

Bovenaan