Het grote Feyenoord transfertopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Feyenoord zit een beetje in de spagaat omtrent Berghuis.

Hij ziet het niet zitten om nog een jaar aan te modderen denk ik voor p3/4/5.

Ergerde zich afgelopen jaar al zichtbaar aan iedereen en ligt ook niet heel geweldig in de groep. Daarnaast is de kas bij Feyenoord leeg en moeten er nog versterkingen komen.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Maar je verkoopt je beste speler die je twee jaar geleden hebt gehaald voor 6,5 miljoen met een doorlopend contract niet voor 9 of 10 miljoen euro aan PSV. Verder heb je wel gelijk dat Berghuis een pisventje is. Maar als dat ploft, dan mag hij zich maar samen met Raiola op een bijveldje op het nieuwe trainingscomplex gaan vermaken. Hij mag best naar PSV, maar dan wel voor de absolute hoofdprijs.

Feyenoord heeft verder geen mensen die versterkingen kunnen halen, dus in die zin hebben we ook geen geld nodig.

Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Maar je verkoopt je beste speler die je twee jaar geleden hebt gehaald voor 6,5 miljoen met een doorlopend contract niet voor 9 of 10 miljoen euro aan PSV. Verder heb je wel gelijk dat Berghuis een pisventje is. Maar als dat ploft, dan mag hij zich maar samen met Raiola op een bijveldje op het nieuwe trainingscomplex gaan vermaken. Hij mag best naar PSV, maar dan wel voor de absolute hoofdprijs.

Bedrag dat Feyenoord wil is belachelijk (20), opening van PSV is belachelijk (8). Zou je de 28/2 toepassen kom je uit op 14. Dat lijkt me nog niet zo gek voor een belegen speler. Berghuis wordt in december ook al weer 28.

Feyenoord heeft verder geen mensen die versterkingen kunnen halen, dus in die zin hebben we ook geen geld nodig.

Dat is wel een uitdaging ja.

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de een jaar meer belegen Luuk de Jong kreeg PSV 15 miljoen euro.

Atreides

Well-known member
Voor de een jaar meer belegen Luuk de Jong kreeg PSV 15 miljoen euro.

Die schoot er 33 in vorig jaar. Dus als je het zo bekijkt is Feyenoord met 14 miljoen spekkoper.

Edit: Promes van eveneens 27 is gekocht voor 15,7 miljoen oplopend met bonussen tot max 17,2. Maar die is wel echt een niveautje beter dan Berghuis. Ook zo bekeken is 14 miljoen nog niet zo gek.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Tsja, als je een speler inprincipe niet wil verkopen, zou ik er ook een hoog prijskaartje aan hangen. 20 miljoen lijkt mij een prima vraagprijs. Als men dat niet wil betalen, nou dan niet.

zwammy

Well-known member
Als de kas leeg is moet er toch geld binnenkomen? Of gaan jullie het gevecht aan met een bankzitter van Reading.

Pascallovic

Well-known member
Als de kas leeg is moet er toch geld binnenkomen? Of gaan jullie het gevecht aan met een bankzitter van Reading.
Jij stelt voor dat ze het gevecht aan gaan zonder spelers die een doelpunt kunnen maken of voorbereiden, wetende dat van Persie gestopt is, Jorgensen nog wel even geblesseerd en dan dus Berghuis weg voor 13 miljoen? Veel succes om met 13 miljoen even 40 doelpunten te kopen en dan ook nog geld over te houden voor andere versterkingen.

Batigoal

Well-known member
Jij stelt voor dat ze het gevecht aan gaan zonder spelers die een doelpunt kunnen maken of voorbereiden, wetende dat van Persie gestopt is, Jorgensen nog wel even geblesseerd en dan dus Berghuis weg voor 13 miljoen? Veel succes om met 13 miljoen even 40 doelpunten te kopen en dan ook nog geld over te houden voor andere versterkingen.

Ze hebben ook al 9 miljoen ontvangen voor Vilhena. Dan heb je met de transfersommen van Berghuis en wellicht Botteghin geen slecht spaarpotje.

Max

Administrator
Forumleiding
Ze hebben ook al 9 miljoen ontvangen voor Vilhena. Dan heb je met de transfersommen van Berghuis en wellicht Botteghin geen slecht spaarpotje.

Maar wat ik zeg, wie weet hoe je dat goed moet besteden? Troost leunt op Jansen en Stam. Ik denk dat het verstandiger is om het geld niet uit te geven en vrolijk om plek drie te spelen met AZ en Vitesse.

Batigoal

Well-known member
Maar wat ik zeg, wie weet hoe je dat goed moet besteden? Troost leunt op Jansen en Stam. Ik denk dat het verstandiger is om het geld niet uit te geven en vrolijk om plek drie te spelen met AZ en Vitesse.

Dat is waar. Misschien dat ??n van de andere zaakwaarnemers-aan-huis nog wat spelers in de aanbieding heeft!

Atreides

Well-known member

Toch een beetje zoeken naar de unicorn onder de bestuurders dan maar.

Unregistere

Well-known member

Ze hebben ge?nformeerd naar de beschikbaarheid van Tjaronn Chery. Die heeft zijn contract in China afgekocht. Ook FC Twente zou interesse hebben.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij zal morgen niet uit de helikopter stappen, maar de kans is inderdaad vrij groot dat hij binnenkort gaat tekenen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Dus je hebt Larsson, Hansson en Azarkan drie linksbuitens en je haalt er nog eentje? En dat zonder geld in kas?

Belachelijke actie van Schrale Troost.

Miramar

Well-known member
Dus je hebt Larsson, Hansson en Azarkan drie linksbuitens en je haalt er nog eentje? En dat zonder geld in kas?

Belachelijke actie van Schrale Troost.
Er zal deze week een klap geld binnenkomen voor versterkingen. De verkoop van Berghuis en investeerders die het gat willen dichten met PSV....

Bovenaan