Het grote Feyenoord transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Dus je hebt Larsson, Hansson en Azarkan drie linksbuitens en je haalt er nog eentje? En dat zonder geld in kas?

Belachelijke actie van Schrale Troost.
Dat zullen ze wel bedoelen met concentreren op de eigen jeugd. Allemaal transfervrije spelers als Narsingh, Fer en Elia halen die vooral de eigen jeugd in de weg gaan lopen. Wat ik gezien heb kun je prima het seizoen in met Larsson, Hansson en Azarkan op linksbuiten.

Pascallovic

Well-known member
Dat krijg je dan toch niet meer goed, zeker niet sinds Brainport is ingestapt.
Volgens Toon van Bodegom, president-commissaris van Feyenoord, komt er een schip met geld binnenvaren vergelijkbaar met de beursgang van Ajax en de verkoop van de lucht boven het stadion in Eindhoven. Dat gat hebben ze dus zo gedicht. Nu alleen nog iemand die het geld kan uitgeven.

Atreides

Well-known member
Volgens Toon van Bodegom, president-commissaris van Feyenoord, komt er een schip met geld binnenvaren vergelijkbaar met de beursgang van Ajax en de verkoop van de lucht boven het stadion in Eindhoven. Dat gat hebben ze dus zo gedicht. Nu alleen nog iemand die het geld kan uitgeven.

Dat uitgeven zijn ze anders altijd wel vrij sterk in geweest .

Ben wel benieuwd waar dat geld vandaan komt en waarom ze niet een paar maanden eerder waren. Het wordt nu wel heel lastig nog echt goede aankopen te doen zonder een extra premie te betalen.

Batigoal

Well-known member
Zonde hoor. Na zijn sterke eindfase bij RKC had ik Hansson graag op Eredivisie-niveau in actie willen zien. Wie weet dat hij wordt verhuurd. En ik vrees ook dat Kokcu onder Stam niet al te veel gaat spelen, gezien de signalen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahaha.

Ik weet niet wat triester is. Dat op de open dag of de uitspraken van Schrale Troost over Berghuis en Tapia. Wat een sukkel, die gast.

Unregistere

Well-known member
Elia is aangeboden, maar de club stelt dat zijn komst 'niet haalbaar' is.

Verder heeft Troost andermaal stoer gesteld dat Berghuis voor geen enkele prijs te koop is en dat PSV dus moet stoppen met flirten.

Daarnaast vindt de TD wel dat Tapia gewoon moet meewerken aan een transfer als Feyenoord dat wil. Tegen RTV Rijnmond zei hij het volgende: ,,Vorig seizoen hebben we hem al duidelijk proberen te maken dat er geen toekomst is bij Feyenoord. Toen was er geen club, toen is hij naar Willem II gegaan. Hij moet gewoon meewerken aan een transfer. Anders gaan we kijken of er andere mogelijkheden zijn. Maar ik laat me niet zo makkelijk in de maling nemen, dat pik ik echt niet."

Batigoal

Well-known member
Volgens mij mag je je handjes fijnknijpen met een speler met de kwaliteiten van Elia. En die kan dan ook nog eens gratis komen.

Het lijkt erop dat Troost vooral bezig is de fanschare te imponeren met stoere praat. Iets wat, getuige Twitter, aardig goed lukt.

Bovenaan