Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Een minderheidsbelang klinkt veilig, maar in het artikel staat letterlijk dat de RvC het prima vind dat ze het volledige technische beleid gaan bepalen. Dat vind ik nogal ver gaan. En dan mag je hopen dat de investeerders iets van voetbal weten.

Atreides

Well-known member
Wie zegt dat het eenmalig is?

jij hebt het over verkoop. Dat impliceert bijna altijd een bedrag ineens, een bedrag in termijnen omdat men een bedrag ineens niet kan betalen maar komt op hetzelfde neer.

Wie weet voor het spreekrecht een x bedrag per jaar.

Ik zou het echt heel knap vinden als je voor dit soort ongein substanti?le inkomsten kunt genereren (uiteraard gerelateerd aan de begroting van Feyenoord, niet aan de huishoudportemonnee van familie Hankie).

Maasveld

Well-known member
Een minderheidsbelang klinkt veilig, maar in het artikel staat letterlijk dat de RvC het prima vind dat ze het volledige technische beleid gaan bepalen. Dat vind ik nogal ver gaan. En dan mag je hopen dat de investeerders iets van voetbal weten.

Het betreft Amerikanen...

Pascallovic

Well-known member
Wie zegt dat het eenmalig is? Wie weet voor het spreekrecht een x bedrag per jaar. En de 100 miljoen van Pascallovic is ook weer uit de duim gezogen en redelijk neerbuigend.
Jij geeft zelf aan dat ze voor 40 miljoen die aandelen kunnen terugkopen. Ik neem aan dat dit dan ook de waarde van die aandelen is. Dan zijn alle aandelen Feyenoord niet veel meer dan 100 miljoen waard. Kijkend naar de bezittingen van de club en de spelers zie ik ook niet dat de clubwaarde nu zoveel hoger zouden horen te liggen. Maar hoeveel is de club dan waard volgens jou? 200 miljoen? 300 miljoen? en waar basseer je dat op?

Hankie

Well-known member
Jij geeft zelf aan dat ze voor 40 miljoen die aandelen kunnen terugkopen. Ik neem aan dat dit dan ook de waarde van die aandelen is. Dan zijn alle aandelen Feyenoord niet veel meer dan 100 miljoen waard. Kijkend naar de bezittingen van de club en de spelers zie ik ook niet dat de clubwaarde nu zoveel hoger zouden horen te liggen. Maar hoeveel is de club dan waard volgens jou? 200 miljoen? 300 miljoen? en waar basseer je dat op?

Ik baseer niets en roep niets, want ik heb er geen verstand van. De 40 miljoen is toen geweest ten hoogte van de nijpende schuld en dus een noodsprong. Als ik het dan toch echt moet waarderen zou ik kijken naar potentieel achterland, sponsoring, x maal de omzet, jeugd en onroerend goed.

Pascallovic

Well-known member
Ik baseer niets en roep niets, want ik heb er geen verstand van. De 40 miljoen is toen geweest ten hoogte van de nijpende schuld en dus een noodsprong. Als ik het dan toch echt moet waarderen zou ik kijken naar potentieel achterland, sponsoring, x maal de omzet, jeugd en onroerend goed.
Jij roept 40 miljoen voor een pakket wat bijna de helft van het aandelen besloeg. Dan ga je mij verwijten dat ik neerbuigend ben als ik de waarde op basis van het door jou genoemde bedrag op 100 miljoen taxeer. Daarbij geef je ook nog eens aan dat je er geen verstand van hebt. Sterk en onderbouwd verhaal om mij dan te verwijten dat ik neerbuigend ben:duim:

Hankie

Well-known member
Jij roept 40 miljoen voor een pakket wat bijna de helft van het aandelen besloeg. Dan ga je mij verwijten dat ik neerbuigend ben als ik de waarde op basis van het door jou genoemde bedrag op 100 miljoen taxeer. Daarbij geef je ook nog eens aan dat je er geen verstand van hebt. Sterk en onderbouwd verhaal om mij dan te verwijten dat ik neerbuigend ben:duim:

Prima jongen wat jij wilt. Je reacties de laatste tijd zijn wel er zuur....

Voor Atreides

maandag 22 juli 2019 08:28 51.465 keer bekeken 373 reacties FR12.nl
Feyenoord is in gesprek met Amerikaanse investeerders. De Rotterdammers willen de aansluiting zo snel mogelijk vinden met Ajax en PSV en hopen dat te bereiken samen met een investeringsmaatschappij. De miljoenen die dan beschikbaar komen worden gebruikt om te investeren in de selectie.

In ruil hiervoor krijgen de investeerders zeggenschap in Feyenoord. De Rotterdammers zijn dan niet meer baas in eigen huis. FSV De Feijenoorder heeft direct contact opgenomen met de club en komt met een duidelijk statement.

''Zeggenschap uit handen geven is wat ons betreft onbespreekbaar. De club moet in onze optiek op alle fronten baas in eigen huis zijn. We hebben de president commissaris hierover bevraagd. De reactie is dat er gekeken wordt naar investeerders, maar zeker niet onder deze condities,'' aldus de Feyenoord supporters vereniging.

Unregistere

Well-known member
Afgaande op de berichtgeving in AD van vanmorgen is de kans groot dat Leroy Fer deze week een contractvoorstel krijgt.

Daarnaast zou Feyenoord de 18-jarige Argentijnse aanvaller Alvaro Martin Barreal van V?lez Sarsfield op de korrel hebben. Jeugdinternational met een doorlopend contract, dus dat kan nog wel eens moeilijk worden.

PES5

Administrator
Forumleiding
De td van Velez Sarsfield heeft op hun open dag al gezegd dat Barreal absoluut niet weg mag en dat hij juist erg professioneel is en mogelijkheden ziet met de huidige selectie van Velez.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Krabbendam, de man die al jaren in onmin leeft bij Feyenoord en die de echte primeurtjes aan de Amsterdamse krant De Telegraaf moest laten.

Als PSV zijnde zou ik overigens prioriteit geven aan het halen van twee goede verdedigers.

Laatst bewerkt:
Bovenaan