Miramar
Well-known member
Inderdaad, maar voor 12 miljoen kun je 4 spelers halen die niet zeuren en je misschien voorruit helpen. Ik zeg misschien....Tot zover de spierballentaal van dhr Troost.
Inderdaad, maar voor 12 miljoen kun je 4 spelers halen die niet zeuren en je misschien voorruit helpen. Ik zeg misschien....Tot zover de spierballentaal van dhr Troost.
Inderdaad, maar voor 12 miljoen kun je 4 spelers halen die niet zeuren en je misschien voorruit helpen. Ik zeg misschien....
Eerst een speler vinden die 30 doelpunten per jaar scoort of voorbereid. Dan is er niet zoveel meer over voor die 3 andere spelers.
De aankoop van trainer wordt alweer afgeschreven?De transfer is zo dichtbij dat hij in de vermoedelijke opstelling voor vanavond staat.
De aankoop van trainer wordt alweer afgeschreven?
Mooi schopje aan de tegenstander daarna ook uit frustratie.De transfer toch weer heel dichtbij na een domme terugspeelbal en een halve eigen goal.
Mooi schopje aan de tegenstander daarna ook uit frustratie.
Om die afronding bij de 2-1 zou ik hem weer niet verkopen. In de selectie zitten er weinig die dat zo subtiel en rustig kunnen.Doet hij iedere wedstrijd. In die zin is het ook wel een PSV voetballer.
25 miljoen dus, minimaal.
Kijk, zo mag ik het graag lezen!