Pascallovic
Well-known member
Sarcastisch of serieus?
Wat ik gezien heb ten opzichte van die Kelly, is het serieus.
Sarcastisch of serieus?
Maar Henk is dan ook een tank.Zelfs Henk Otten is beter dan Kelly.
Feyenoord en PSV bijna rond in transfer Berghuis.
Dat is waar, maar dan staat Larsson ernaast. Toch een man waar teveel geld voor is betaald. Daarnaast is de explosiviteit van Elia wellicht afgenomen. Tenslotte moet Feyenoord natuurlijk ook een keer op iets nieuws overstappen. Ala Dordt iedere keer dezelfde spelers terughalen brengt je ook niet verder op de lange termijn.
Dat is ook wel weer waar. Al vind ik Elia ook geen garantie op dat we niet falen in Europa.
Willen jullie me Fergeven? https://twitter.com/Feyenoord/status/1154480017100828672
Wel leuk gedaan. Ik zou ook graag vernemen of Fabian achter deze tekst zit.
Heeft deze supporter vanmiddag een transfer gespot?
https://twitter.com/ruwebolstertje/status/1155500631181930497
Vermeer
Karsdorp, St Juste, Hoedt, Haps
Kokcu, Fer, Ayoub
Berghuis, Jorgensen (aankoop), Larsson
Is al met al toch een heel behoorlijk basisteam.
Karsdorp zou zich volgens een Italiaanse journalist vol richten op een terugkeer naar Feyenoord. Dat zou natuurlijk uitstekend zijn. Karsdorp op rechtsback geeft je, hoe gek het ook klinkt, extra creativiteit vanaf het middenveld. Dan Wesley Hoedt en een spits erbij en het begint zowaar ergens op te lijken.
Vermeer
Kokcu, Fer, Ayoub
Karsdorp zou zich volgens een Italiaanse journalist vol richten op een terugkeer naar Feyenoord. Dat zou natuurlijk uitstekend zijn. Karsdorp op rechtsback geeft je, hoe gek het ook klinkt, extra creativiteit vanaf het middenveld. Dan Wesley Hoedt en een spits erbij en het begint zowaar ergens op te lijken.
Vermeer
Kokcu, Fer, Ayoub