Het grote Feyenoord transfertopic

Atreides

Well-known member
Goede aankoop Fer. Sympathieke gast en zelfopgeleide speler. Dat zijn dan ook wel weer mooie bijkomstigheden. Nu al de wiedeweerga een redelijke of goede spits kopen en je kunt weer in de top vier eindigen, met of zonder Berghuis.

Ik had het trouwens wel geweten als ik schale Troost was geweest m.b.t. Elia. Feyenoord mist m.u.v. Berghuis en wellicht Kokcu spelers die volledig op eigen kracht kansen kunnen cre?ren.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is waar, maar dan staat Larsson ernaast. Toch een man waar teveel geld voor is betaald. Daarnaast is de explosiviteit van Elia wellicht afgenomen. Tenslotte moet Feyenoord natuurlijk ook een keer op iets nieuws overstappen. Ala Dordt iedere keer dezelfde spelers terughalen brengt je ook niet verder op de lange termijn.

Atreides

Well-known member
Dat is waar, maar dan staat Larsson ernaast. Toch een man waar teveel geld voor is betaald. Daarnaast is de explosiviteit van Elia wellicht afgenomen. Tenslotte moet Feyenoord natuurlijk ook een keer op iets nieuws overstappen. Ala Dordt iedere keer dezelfde spelers terughalen brengt je ook niet verder op de lange termijn.

Is ook waar. Het terughalen van Elia heeft met name zin als je zorgt dat je Europese campagne een duel of tien duurt (4 kwalificatie + 6 groep) of meer. Dat geeft voldoende sjeu aan het seizoen om ook als (kansloos voor de titel) derde of vierde een mooi jaar te hebben gehad.

Juist Europees kan de snelheid, kracht en brille van Elia veel verschil maken. Speel je ook voldoende duels om lekker door te rouleren. Maar goed het blijft een lastige afweging.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is ook wel weer waar. Al vind ik Elia ook geen garantie op dat we niet falen in Europa.

Atreides

Well-known member
Dat is ook wel weer waar. Al vind ik Elia ook geen garantie op dat we niet falen in Europa.

Dat is het grote probleem natuurlijk. Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat de kans veel kleiner is dat het fout gaat met Elia. Maar dat je anderzijds met pak em beet Elia, Hakim, Tadic ?n Blind nu ook nog geen garanties zou hebben.

Max

Administrator
Forumleiding
Storm80 en Feyenoord hebben een wat verslechterde relatie, maar op Whats app heb ik van hem en andere DVK?ers genoeg pareltjes voorbij zien komen. Wellicht is het toch ook bij Feyenoord terecht gekomen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Karsdorp zou zich volgens een Italiaanse journalist vol richten op een terugkeer naar Feyenoord. Dat zou natuurlijk uitstekend zijn. Karsdorp op rechtsback geeft je, hoe gek het ook klinkt, extra creativiteit vanaf het middenveld. Dan Wesley Hoedt en een spits erbij en het begint zowaar ergens op te lijken.

Vermeer
Karsdorp, St Juste, Hoedt, Haps
Kokcu, Fer, Ayoub
Berghuis, Jorgensen (aankoop), Larsson

Is al met al toch een heel behoorlijk basisteam.

Miramar

Well-known member
Vermeer
Kokcu, Fer, Ayoub

Met 3 van de 4 spelers achterin loert altijd blessure gevaar. Fer en Ayoub zijn vaak geblesseerd, net als Jorgensen. Geef mij Burger maar en Bannis...

Atreides

Well-known member
Willem weet een verdediger die nog veel beter is dan ??n van de uitblinkers van een semi-finalist in de CL.

En laat ik het niet te kritisch bekijken, deze gewezen middenvelder is afgezet tegen Willem helemaal niet oud.

Karsdorp zou zich volgens een Italiaanse journalist vol richten op een terugkeer naar Feyenoord. Dat zou natuurlijk uitstekend zijn. Karsdorp op rechtsback geeft je, hoe gek het ook klinkt, extra creativiteit vanaf het middenveld. Dan Wesley Hoedt en een spits erbij en het begint zowaar ergens op te lijken.

Vermeer
Kokcu, Fer, Ayoub

Dat zou echt een heel prima Feyenoord zijn. Vraag is alleen wel hoe je dat gaat financieren. Fit worden en fitheid gaat w?l een probleem worden zoals Miramar terecht aangeeft.

Batigoal

Well-known member

Vermeer
Kokcu, Fer, Ayoub

Dat is niet slecht inderdaad. In Botteghin zie je het niet meer zitten?

Bovenaan