Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Botteghin en Van der Heijden zit de nodige slijtage op. Stam wil ver van de goal afspelen en dat kan niet met deze twee heren. Dus daar moet je dan afscheid van nemen. Van Beek begon ooit veelbelovend, maar die maakt ook teveel fouten.

Hankie

Well-known member
Willem weet een verdediger die nog veel beter is dan ??n van de uitblinkers van een semi-finalist in de CL.

En laat ik het niet te kritisch bekijken, deze gewezen middenvelder is afgezet tegen Willem helemaal niet oud.

Dat zou echt een heel prima Feyenoord zijn. Vraag is alleen wel hoe je dat gaat financieren. Fit worden en fitheid gaat w?l een probleem worden zoals Miramar terecht aangeeft.

Willem is flink aan het aftakelen. Vond Clasie vorig jaar goed spelen en nu fucking Willem Janssen en de goegemeente loopt als een slaaf achter hem aan.

Unregistere

Well-known member
Van der Heijden zou azen op een buitenlands avontuur, waardoor de komst van een centrale verdediger nog belangrijker wordt. Althans, dat meldde AD vanmorgen. Willem Janssen lijkt mij niet direct de juiste man, maar wie weet...

JFK

Well-known member
Willem is flink aan het aftakelen. Vond Clasie vorig jaar goed spelen en nu fucking Willem Janssen en de goegemeente loopt als een slaaf achter hem aan.

Dit zei Willem tegen RTV Rijnmond:

Het vertrek van Jordy Clasie bij Feyenoord is op basis van afgelopen seizoen geen groot gemis voor de Rotterdamse topclub. Dat vindt Willem van Hanegem. Hij zag dat Clasie, die inmiddels heeft getekend bij AZ, het erg lastig had in De Kuip.

Het is algemeen bekend dat De Kromme en Clasie een bijzondere band hebben. Van Hanegem was afgelopen seizoen niettemin vaak kritisch op de controleur. "Kijk, hij woonde bij mij om de hoek en kwam vaak bij ons thuis. Maar als je niet goed speelt, dan ga ik niet zeggen dat je w?l goed speelt. Dan verklaren ze je voor gek", zegt hij voor de camera van RTV Rijnmond.

"Als ik hem nu wil zien spelen, bij AZ... 25 minuten rijden, dan ben ik er. Spelers zijn niet zo belangrijk als ze zelf denken. Bij Clasie zag je: als je in een elftal speelt dat helemaal wegvalt, wie je ook bent, dan houdt het op. Hij heeft gewoon een heel slecht seizoen gedraaid, net als al die andere spelers van Feyenoord."

Jamel

Administrator
Forumleiding
Steven Berghuis verlengt zijn contract met een jaar en staat nu tot de zomer van 2022 bij Feyenoord onder contract. Daarmee komt ook een einde aan de speculaties over een overgang naar PSV.

SanMark.

Well-known member
Dat heeft Feyenoord goed gedaan, of je houdt je beste speler of hij levert meer op als hij alsnog weggaat.

Unregistere

Well-known member
Verrassend, Feyenoord heeft het geld toch hard nodig om zich aanvallend en achterin te versterken. Benieuwd of dat nu nog gaat lukken.

Max

Administrator
Forumleiding
Als J?rgensen fit is hoeft er voorin niets bij. Achterin zou je met Hoedt en Karsdorp huren wel klaar zijn. Ik mag toch aannemen dat we dat ons nog wel kunnen veroorloven? Anders alleen Hoedt ook goed. Dan maar Hall of Geertruida rechtsback.

Atreides

Well-known member
Moet toch gewoon een reserve spits bij? Je kunt er niet op gokken dat Jorgensen fit blijft. Met een goede CV ben je inderdaad al een heel eind.

Pascallovic

Well-known member
Als J?rgensen fit is hoeft er voorin niets bij. Achterin zou je met Hoedt en Karsdorp huren wel klaar zijn. Ik mag toch aannemen dat we dat ons nog wel kunnen veroorloven? Anders alleen Hoedt ook goed. Dan maar Hall of Geertruida rechtsback.
Nou ja, als Jorgensen wegvalt (wat regelmatig is gebeurd de laatste 2 jaar) is het handig als je een acceptabele vervanger hebt. Met Vente is die er niet. Daar mag dus best iemand bij.

Miramar

Well-known member
Net terug uit De Kuip. Nou, er mag wel wat bij. Sinisterra en Janarie zijn een verschrikking.

Bovenaan